مدل جدید ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در راه است - تکفارس 
مدل جدید ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در راه است - تکفارس 
مدل جدید ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در راه است - تکفارس 

مدل جدید ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در راه است

مسلم رفیعی
۲۶ تیر ۱۳۹۸ - 08:26
مدل جدید ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در راه است - تکفارس 

پیش‌تر اطلاع داشتیم که ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در مدل‌های LTE و بلوتوث و در اندازه‌های ۴۰mm و ۴۴mm عرضه خواهد شد. اخبار جدید، مدل سوم را نیز تأیید کرده‌اند. این مدل از تکنولوژی بلوتوث برخوردار و دارای بدنه‌ای تقویت شده است و در دو اندازه عرضه خواهد شد.

اخبار مربوطه قابلیت‌های نوین این محصول جدید را در اختیار گذاشته‌اند. Galaxy Watch Active 2 قابلیت ارائه‌ی نوار قلب را دارد اما برای راه‌اندازی این ویژگی، سامسونگ باید موافقت سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را جلب کند. طبق اظهارات این شرکت، تا سال ۲۰۲۰ نباید انتظار اخذ این مجوز را داشت.

مدل ضدضربه‌ی Galaxy Watch 2 از MapMyRun و شش ماه دسترسی رایگان به این سرویس بهره خواهد برد و همچنین مجهز به یک دستبند ورزشی ویژه است. نماهای سفارشی شده، بخش دیگری از ویژگی‎های این ساعت هستند. این ساعت هوشمند توانایی همگام شدن با دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS را دارد. در هنگام عرضه‌ی این ساعت، دسترسی به شبکه‌ی LTE فقط هنگام کار با گوشی‌های اندرویدی امکان‌پذیر خواهد بود. سامسونگ قصد دارد این قابلیت را به گوشی‌های آیفون نیز اضافه کند اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

شرکت سامسونگ انتظار دارد مجوز بهره‌برداری از قابلیت نوار قلب را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ میلادی اخذ کند. این غول کره‌ای در ماه آینده از Galaxy Watch Active 2 و قابلیت آن در این زمینه پرده‌برداری می‌کند و همچنین تصریح خواهد کرد که این ویژگی تا هنگام بروزرسانی نرم‌افزاری در سال ۲۰۲۰ در دسترس نخواهد بود. سایر ویژگی‌ها همانند: اعلان‌های ضربان قلب و تشخیص چاله‌ها در هنگام عرضه‌ی اولیه این ساعت قابل استفاده هستند.

مدل‌هایی که فقط دارای بلوتوث هستند از محفظه‌ی آلومینیومی بهره می‌برند و دستبند‌های آن‌ها در رنگ‌های: آبی‌تیره، نقره‌ای و رزگلد عرضه می‌شود. مدل‌های دارای شبکه‌ی LTE، با استفاده از استیل ضدزنگ آراسته شده و دستبند‌های چرمی آن‌ها در رنگ‌های: مشکی، طلایی، نقره‌ای و رزگلد در دسترس خواهند بود. البته رنگ‌های صورتی و رزگلد فقط در اندازه‌های ۴۰mm عرضه می‌شوند.

سامسونگ، ساعت هوشمند Galaxy Watch 2 را همزمان با فبلت Galaxy Note 10 در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ( ۷ اوت ۲۰۱۹ میلادی) معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید