گلکسی نوت ۱۰ نسخه‌‌ی ۵G در حافظه‌های مختلف عرضه خواهد شد - تکفارس 
گلکسی نوت ۱۰ نسخه‌‌ی ۵G در حافظه‌های مختلف عرضه خواهد شد - تکفارس 
گلکسی نوت ۱۰ نسخه‌‌ی ۵G در حافظه‌های مختلف عرضه خواهد شد - تکفارس 

گلکسی نوت ۱۰ نسخه‌‌ی ۵G در حافظه‌های مختلف عرضه خواهد شد

بهنام خدابخشی
۲۴ تیر ۱۳۹۸ - 19:30
گلکسی نوت 10

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی منابع معتبر کمپانی سامسونگ، گلکسی نوت ۱۰ مدل ۵G علاوه بر حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی، در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی ۱ ترابایتی این گوشی هوشمند قطعا دارای یک حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود. مدل ۱ ترابایتی حتی ممکن است بدنه‌ای از جنس سرامیک داشته باشد، اما این مورد تنها در حد یک حدس و گمان بوده و هنوز اطلاعات دقیقی در این خصوص منتشر نشده است.

موضوع دیگری که باید در این بخش به آن اشاره داشته باشیم نیز این است که شاید این گوشی‌ هوشمند در مدل LTE عرضه نشود!. برای نسخه‌ی ۵G گلکسی S10 سامسونگ مشریان این حق را دارند که حافظه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی را انتخاب کنند و در برخی از بازارها تنها قرار است نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه گردد. به احتمال این مورد از تصمیمات عمدی سامسونگ می‌باشد، زیرا همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد دنیا و کاربران گوشی‌های سامسونگ هم‌اکنون حتی امکانات استفاده از اینترنت ۵G را در کشور خود ندارند و این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا در این زمینه به عنوان یکی از کمپانی‌های یکه‌‌تاز در دنیا باشد.

البته به این نکته توجه داشته که پرچمدار سری گلکسی نوت سامسونگ بر اساس توانایی‌ها و قدرتی که این دستگاه دارد در نسخه‌های مختلف عرضه خواهد شد و قرار نیست که گلکسی اس ۱۰ نیز به قدرت گلکسی نوت ۱۰ باشد. فراموش نکنید که گلکسی S10 نسخه‌ی ۵G دارای اسلات microSD نمی‌باشد و از حافظه‌ی داخلی در این بخش می‌برد اما پرچمدار سری نوت این کمپانی علاوه بر حافظه‌ی داخلی بسیار بالا دارای اسلات microSD نیز خواهد بود.

بدون شک می‌توان گفت که گلکسی نوت ۱۰ با قابلیت اتصال به شبکه‌ی ۵G و حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی، قیمتی برابر با گلکسی اس ۱۰ با فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی (در بازارهای اروپایی با قیمت ۱۹۹۹۹ یورو به فروش می‌رسد) خواهد داشت. در شرایطی که گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ اگر قرار باشد با یکدیگر قیمت برابری داشته باشند، دیگر از سایر کمپانی‌ها انتظاری نمی‌رود که بخواهند برای پرچمداران خود قیمت‌هایی فضایی اعلام کنند، زیرا کمپانی کره‌ای و قدرتمند سامسونگ قیمت پایه‌ای بسیار بالا برای دستگاه‌های خود تعریف نموده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید