مشخصات دوربین دو گوشی شیائومی لو رفت - تکفارس 
مشخصات دوربین دو گوشی شیائومی لو رفت - تکفارس 
مشخصات دوربین دو گوشی شیائومی لو رفت - تکفارس 

مشخصات دوربین دو گوشی شیائومی لو رفت

سید محمد معلمی
۱۴ تیر ۱۳۹۸ - 20:00
مشخصات دوربین دو گوشی شیائومی لو رفت - تکفارس 

وانگ تنگ، مدیر تولید شیائومی در یک کامنت که البته بعداً در شبکه اجتماعی Weibo حذف شد، اعلام کرد که گوشی می میکس ۴ (Mi Mix 4) دوربینی خواهد داشت که کیفیت آن بهتر از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 سامسونگ است.

البته سونی هنوز حسگر ۶۴ مگاپیکسلی را معرفی نکرده است (ولی مطمئنیم به زودی این اتفاق خواهد افتاد) بنابراین آلترناتیوی تا کنون برای آن نشناخته‌ایم.

تعریف مدیر تولید شیائومی هم تقریباً نامفهوم است زیرا از کلمه “بهتر” در دنیای عکسبرداری نمی‌توانیم معنای دقیقی به دست آوریم چرا که منظور می‌تواند بزرگ‌تر شدن سایز سنسور یا بیشتر شدن کیفیت تصاویر گرفته شده با آن باشد و یا اصلاً به حساس‌تر شدن حسگر به نور مربوط شود.

شرکت Realme تا کنون تأیید کرده که در حال ساخت گوشی با لنز ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ است و این یعنی در آینده‌ای نزدیک، رقابت میان این دو کمپانی چینی شدیدتر از چیزی خواهد شد که هم‌اکنون در جریان است.

به علاوه، در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) هم تا کنون یک گوشی با سیستم عامل اندروید وان تأییدیه دریافت کرده که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دارد بنابراین شاید بتوانیم آن را شیائومی می اِی ۳ (Mi A3)  بدانیم. اگر این کار را انجام دهیم، در واقع شایعات اخیر را هم تأیید کرده‌ایم زیرا گفته می‌شود مدل‌های جدید سری A3 مبتنی بر دو مدل CC9 (بر اساس Mi A3) و CC9e (بر اساس Mi A3 Lite) خواهد بود.

قاب پشتی این گوشی نیز همان شیوه طراحی با سه لنز دوربین را نشان می‌دهد که در گوشه بالا سمت چپ جای‌گیری کرده‌اند. لازم به ذکر است که شماره مدل این دستگاه M1906F9SH می‌باشد. با این تفاسیر، اگر این اسم در TENAA مشاهده شود، مطمئناً می‌توانیم جزئیات بیشتری به دست آوریم هرچند بعید است تفاوت‌های سخت‌افزاری سه مدل از خانواده CC زیاد با هم فرق داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید