ردمی ۷A با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد - تکفارس 
ردمی ۷A با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد - تکفارس 
ردمی ۷A با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد - تکفارس 

ردمی ۷A با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

علی اسکندری
۳ خرداد ۱۳۹۸ - 19:00
ردمی ۷A با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد - تکفارس 

ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود که گوشی‌های زیادی را به بازار معرفی کرده. این گوشی‌ها قابلیت‌های بسیای دارند و با قیمت خوبی به بازار عرضه می‌شوند. به‌تازگی ردمی از جدیدترین مدل خود با نام ردمی ۷A پرده برداشته. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

اما این گوشی چه قابلیت‌هایی دارد؟ چه فن‌آوری‌های دارد؟ آیا اصلا ارزش خرید دارد؟ به این سوالات به‌سادگی می‌توان جواب داد. چراکه گوشی چینی به‌تازگی معرفی شده و ویژگی‌های آن لو رفته است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید ردمی ۶A یکی از موفق‌ترین گوشی‌های بازار است که در حال حاضر در بازار ایران نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این گوشی با قیمتی در حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. اما نسل جدید این موبایل معرفی شده و قابلیت‌های بهتر و هنوز قیمتی پایین دارد. طراحی برای شیائومی بسیار مهم است. ردمی ۷A با طراحی نسبتا مدرنی به بازار عرضه شده. حالا چرا می‌گوییم، نسبتا مدرن؟! چون‌که در بخش جلویی محصول شاهد نوارهای ضخیمی هستیم که در گوشی‌های مدرن دیده نمی‌شود. از طرفی گوشه های خمیده و نسبت تصویر نزدیک به ۲:۱ به مدرن بودن این گوشی دلالت دارند. ردمی ۷A از پلاستیک با کیفیتی راضی‌کننده ساخته شده و در زیر دست احساس خوبی را به کاربر انتقال می‌دهد. در بخش پشتی نیز یک دوربین قرار گرفته و در کنار یک فلش LED دیده می‌شود.

ردمی ۷A با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد - تکفارس 

همان‌طور که گفتیم، در قاب جلو یک نمایشگر با حاشیه‌های نسبتا ضخیم قرار دارد. این صفحه‌نمایش اندازه‌ای تقریبا ۵٫۵ اینچی دارد و تصاویر را به‌صورت جذابی نشان می‌دهد. ردمی ۷A به کیفیت +HD مجهز است تا پیکسل‌ها دیده نشود. اما پردازنده دستگاه نقشی اساسی را در افزایش ارزش خرید این گوشی ایفا می‌کند. چون‌که تراشه اقتصادی کوآلکام نسبت به مدل‌های چینی و تایوانی عملکرد بهتری دارد و کم‌مصرف‌تر است. همین یکی از قابلیت‌های جذاب ردمی ۷A محسوب می‌شود. ردمی ۷A در نسخه‌های مختلفی به بازارهای جهانی عرضه خواهد داشت که مثلا در گران‌ترین نسخه آن در حدود ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت حافظه رم دریافت می‌کنید که بسیار عالی است.حافظه رم ۳ گیگابایتی آن‌هم در این رنج قیمتی بسیار خوب به‌نظر می‌رسد و نیاز هر کسی را برطرف می‌کند. پس باید منتظر یک گوشی عالی و با عملکردی خوب باشیم که انقلابی در گوشی‌های اقتصادی به‌پا خواهد کرد. همان‌طور که در بالاتر گفته شد، دوربینی در قسمت پشتی ردمی ۷A قرار دارد. این حس‌گر ۱۳ مگاپیکسلی عکس‌های خوبی می‌گیرد و در شرایط مختلف یکی از بهترین عملکردها را دارد. فقط نباید انتظار زیادی از این دوربین داشته باشید. دوربین سلفی ۵ مگایپکسلی برای ردمی ۷A تدارک دیده شده است تا سلفی‌های خوبی بگیرید و آن را در شبکه‌های اجتماعی انتشار دهید و لایک‌های زیادی دریافت کنید. در کنار دوربین اصلی گوشی، یک فلش LED هم قرار گرفته است که در مکا‌ن‌های تاریک مثلا در شب بتوانید تصاویری بسیار باکیفیت و خوب بگیرید. متاسفانه هنوز خبری از قیمت این گوشی نشده و باید منتظر باشیم که شیائومی و ردمی در روزهای آینده چه قیمتی را برای ردمی ۷A در نظر می‌گیرند. ولی در حال حاضر نیز می‌توان حدس زد که این گوشی‌ قیمتی مثل ردمی ۶A دارد.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید