خداحافظی با گوگل Inbox - تکفارس 
خداحافظی با گوگل Inbox - تکفارس 
خداحافظی با گوگل Inbox - تکفارس 

خداحافظی با گوگل Inbox

سینا فخارزاده
۱ فروردین ۱۳۹۸ - 12:00
خداحافظی با گوگل Inbox - تکفارس 

قرار بر آن بود که گوگل اینباکس به عنوان جایگزین جیمیل معرفی شود. گوگل اینباکس در مقایسه با جیمیل امکانات بیشتری همچون فیلتر پیشرفته، تعویق پیام‌ها و دسته بندی دیداری ارائه می‌داد. کاربران اینباکس از روند رو به افول این سرویس آگاه بودند اما حالا خود اینباکس تاریخ خداحافظی با این سرویس را رسما اعلام کرده است.

اگر به صفحه رسمی اینباکس بروید با پیغام زیر مواجه خواهید شد: اینباکس به کار خود پایان می‌دهد. ویژگی‌های مورد علاقتان را در جیمیل دنبال کنید.

خداحافظی با گوگل Inbox - تکفارس 

در ادامه این پیام تاریخ پایان این سرویس ماه مارس اعلام شده است. البته تنها بعضی از ویژگی‌های این سرویس به جیمیل منتقل شده‌اند. یقیناً کاربران وفادار اینباکس از نبود ویژگی‌هایی که به جیمیل اضافه نشده‌اند ناراحت خواهند شد.

سرویس ایمیل دیگری نیز وجود دارد که احتمالاً در ماه آینده کاربران زیادی را به خود جذب خواهد کرد. اسپارک نام سرویس ایمیل اختصاصی پلتفرم iOS است که در حوالی پایان کار اینباکس، برای اندروید نیز عرضه خواهد شد. این خبر با توجه به توئییتی است که برای کاربران اینباکس ارسال شده و خبر از انتشار نسخه اندرویدی این سرویس می‌دهد. شاید اسپارک بتواند خلل حذف اینباکس را پر کند.

آیا شما از کاربران اینباکس بوده‌اید؟ کدام ویژگی اینباکس بیشتر نظر شما را جلب کرد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید