ویژگی جدید اپلیکیشن Gmail برای سیستم عامل iOS - تکفارس 
ویژگی جدید اپلیکیشن Gmail برای سیستم عامل iOS - تکفارس 
ویژگی جدید اپلیکیشن Gmail برای سیستم عامل iOS - تکفارس 

ویژگی جدید اپلیکیشن Gmail برای سیستم عامل iOS

سید محمد معلمی
۹ آبان ۱۳۹۷ - 19:30
ویژگی جدید اپلیکیشن Gmail برای سیستم عامل iOS - تکفارس 

در سال جاری میلادی، گوگل اپلیکیشن Gmail جدیدی را به همراه تم و ویژگی‌های هوش مصنوعی تازه منتشر کرد و سپس خبر داد که قصد دارد از سال ۲۰۱۹ دیگر از نرم‌افزار Inbox پشتیبانی نکند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار، نسخه iOS اپلیکیشن Gmail ویژگی تازه‌ای دریافت کرده که سبب می‌شود صندوق ورودی آن ظاهر یک‌پارچه‌ای بگیرد.

این قابلیت که مدت‌هاست برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، بالأخره برای ورژن iOS این نرم‌افزار کاربردی نیز عرضه شد. البته Gmail تا کنون در سیستم عامل iOS هم از حساب‌های کاربری شخصی، IMAP و G Suite پشتیبانی می‌کرد ولی تا به حال قسمتی وجود نداشت که کاربران بتوانند همه ایمیل‌های خوانده نشده را به صورت یک‌جا ببینند. آنها باید از طریق نوار انتقال دهنده از بالای صفحه نمایش به حساب‌های کاربری گوناگون می‌رفتند ولی حالا با اضافه شدن قابلیت All Inboxes دیگر نیازی به سوئیچ کردن میان اکانت‌های مختلف نیست.

لازم به ذکر است که All Inboxes را می‌توانید به عنوان اولین گزینه در لیست منو مشاهده نمایید.

برای به نمایش درآوردن همه ایمیل‌ها از حساب‌های کاربری مختلف در یک لیست واحد، فقط کافی است گزینه All Inboxes را از کشو سمت چپ بزنید. شاید ممکن است فکر کنید که احتمال دارد ایمیل‌هایتان میان اکانت‌های مختلف جابه‌جا شوند ولی اصلاً نگرانی از این بابت وجود ندارد.

اپلیکیشن Gmail موجود در اپ‌استور هنوز این ویژگی را اضافه نکرده ولی مطمئن باشید که طی هفته‌های آتی قادر خواهید بود که از آن نیز استفاده کنید.

نسخه‌های اندرویدی و iOS نرم‌افزار Gmail از ماه آوریل و به خاطر تغییرات طراحی گوگل موسوم به Material Design دچار دگرگونی‌های گسترده‌ای شده‌اند.

در مراسم Cloud Next 2018 که در ماه ژولای برگزار گردید، گوگل برخی ویژگی‌هایی که قرار است تحت عنوان تغییرات Material Design بیاید را معرفی کرد.

البته نرم‌افزار Gmail نیز همزمان با معرفی گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال و پس از اینکه قابلیت نوشتن هوشمندانه ایمیل (Smart Compose) برای کاربران اپلیکیشن G Suite منتشر شد، این قابلیت را دریافت کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید