اجرای زنده‌ی هولوگرام خواننده‌ی مرده بر روی استیج در سال ۲۰۱۹ - تکفارس 
اجرای زنده‌ی هولوگرام خواننده‌ی مرده بر روی استیج در سال ۲۰۱۹ - تکفارس 
اجرای زنده‌ی هولوگرام خواننده‌ی مرده بر روی استیج در سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

اجرای زنده‌ی هولوگرام خواننده‌ی مرده بر روی استیج در سال ۲۰۱۹

امیر مریخ
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - 14:30
اجرای زنده‌ی هولوگرام خواننده‌ی مرده بر روی استیج در سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

آینده با شتاب هر چه بیشتر به استقبال ما می‌آید، این بار نقش آفرینی یک خواننده‌ی مرده بر روی استیج زنده! در ادامه‌ی خبر با ما همراه باشید

خانم امی جید واین هوس (Amy Jade Winehouse)، خواننده‌ و نویسنده‌ی انگلیسی است، او آثار بسیاری در سبک سول، ریتم، بلوز و جاز داشت. او که در سال ۲۰۱۱ به واسطه مسمویت به دنبال استعمال بیش از حد مشروبات الکی از دنیا رفت هم اکنون قصد اجرای مجدد زنده را دارد!

بله درست خواندید امی واینهوس در سال ۲۰۱۹ با استفاده از نسخه‌ی هولوگرام خود از مرگ برانگیخته شده و به نقش آفرینی خواهد پرداخت. این روح مدرن خانم واینهوس، قصد دارد تا آثار برتر این خواننده را اجرا کند. از جمله‌ی این آثار می‌توان به قطعه‌ی «Rehab» و «Valerie» اشاره کرد. با وجود نسخه‌ی هولوگرام این خواننده، باید بگوییم که باقی افراد نوازنده‌ی بر روی استیج را افراد زنده تشکیل داده‌اند و از آن بابت نگرانی وجود نخواهد داشت. تور پیش رو به کمک شرکت اصالتا اهل لس آنجلسی Hologram و  موسسه‌ی خیریه‌ی امی واینهوس برگزار خواهد شد، درآمد کسب شده در طی این تور صرف هزینه در راه جلوگیری از سوء مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی خواهد شد.

این اتفاق برای اولین بار نیست که به وقوع می‌پیوندد، پیش از این خواننده‌ی انگلیسی، اجرا خوانندگان دیگری که دار فانی را وداع گفته بودند نیز به صورت هولوگرافیک بر روی استیج زنده دیده‌ بودیم. از میان این اجراء‌ها می‌توان به اجرای نسخه‌ی هولوگرام رپر مشهور Tupac اشاره کرد که در سال ۲۰۱۲ در شهر کوچلا (Coachella) برگزار شد و دروازه‌ی جدیدی را به روی اجرای موسیقی هولوگرافیک باز کرد. پیش از این، ویتنی هاوستون (Whitney Houston) و حتی کمدین‌‌هایی از جمله اندی کافمن (Andy Kaufman) و رد فاکس (Redd Fox) به عنوان هولوگرام بر روی استیج هنرنمایی گرده‌اند. در واقع می‌توان به این صورت بیان کرد که این گونه اجرا‌‌ها به مد امروزه‌ی دنیای مدرن تبدیل شده است که هر از گاهی یکی از هنرمندان مرده را از گور برانگیخته کرده و به دنیای زندگان بازمی‌گرداند.

پدر امی واینهوس، میتچ واینهوس (Mitch Winehouse) در مورد اجرای پیش روی نسخه‌ی هولوگرام دخترش می‌گوید:

موسیقی که به وسیله‌ی دخترم ساخته و پرورش یافت، زندگی میلیون‌ها انسان را تحت تاثیر قرار داده است و این به آن معنا خواهد بود که میراث به جا مانده از او در یک قالب با ارزش و خلاقانه دست به دست منتقل خواهد شد.

آیا شما موافق با شرکت در کنسرتی که خواننده‌ی مورد علاقتان به صورت واقعی و زنده ایفای نقش نمی‌کند می‌شوید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید