با بازی‌های گوگل هوم دنیایی کاملا متفاوت برای کودکانتان بسازید - تکفارس 
با بازی‌های گوگل هوم دنیایی کاملا متفاوت برای کودکانتان بسازید - تکفارس 
با بازی‌های گوگل هوم دنیایی کاملا متفاوت برای کودکانتان بسازید - تکفارس 

با بازی‌های گوگل هوم دنیایی کاملا متفاوت برای کودکانتان بسازید

آرین مرادی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - 21:00
با بازی‌های گوگل هوم دنیایی کاملا متفاوت برای کودکانتان بسازید - تکفارس 

بلندگو‌های هوشمند لیست‌ طولانی از نرم افزار‌های متفاوت دارند که در سرگرم کردن کودکان در خانه بسیار کاربردی هستند. شرکت گوگل روی این موضوع توجه زیادی کرده است و بلندگو‌های هوشمند گوگل هوم را با بازی‌های جدیدی از دیزنی (Disney) ارائه خواهد کرد که شما می‌توانید توسط این بلندگو آن بازی‌ها را تجربه کنید.

در حال حاضر تنها سه نوع بازی از شرکت دیزنی در این بلندگو‌ها قابل اجرا است، بازی اول یک عنوان موزیکال است که از فیلم موآنا (Moana) الهام گرفته و در آن شما باید صدف‌های حلزونی موزیکال دریا را پیدا کنید، در این میان شما با انواع متفاوتی از هیولا‌ها مواجه می‌شوید که باید آن‌ها را شکست دهید.

بازی دوم بازی رقص کارتون توی استوری (Toy story) است که شما به عنوان شخصیت کارتونی اندی (Andy) در بازی شرکت می‌کنید. در این بازی از شما خواسته می‌شود حرکات رقص شخصیت کارتونی جسی (Jessy) را همزمان انجام دهید.

و در آخر بازی سوم، عنوان پرنسس دیزنی است که به شما این امکان را می‌دهد که تبدیل به یکی از پرنسس‌های معروف دیزنی شوید.

علاوه بر سه موضوع قبلی، گوگل هوم دسته‌ی کوچک دیگری از بازی‌های دیزنی را برای شما فراهم کرده است که می‌توان از ماجراجویی میکی موس، ماجرای قلعه‌ی بل، ماجراجویی ماشین‌ها و غیره نام برد. شما همچنین می‌توانید با استفاده از بازی جنگ ستارگان مقدار سطح دانایی خود را از جهان و ستارگان محک بزنید.

اگر خانه‌ی شما مجهز به گوگل هوم است، می‌توانید این امکان را به کودکانتان بدهید که از آخرین اتفاقات و ماجراجویی‌های دیزنی مطلع باشند. شما می‌توانید به کودکانتان این اجازه را بدهید که با استفاده از دستیار گوگل که بر روی بلندگو هوشمند نصب است بازی‌های روز دیزنی را تجربه کنند. برای کودک خود یک اکانت مخصوص افراد زیر ۱۳ سال بسازید و فعالیت‌های او را کنترل کنید.

همه‌ی بازی‌های دیزنی را می‌توانید با گفتن کلمه هی گوگل(Hey Google) به گوگل هوم خود و سپس گفتن پلی(Play) و اسم بازی، اجرا کنید و لذت ببرید.

نظر شما کاربران تک‌فارس در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید