تجربه‌ای جدید در باشگاه با هدفون‌های جدید شرکت پلنترونیکس - تکفارس 
تجربه‌ای جدید در باشگاه با هدفون‌های جدید شرکت پلنترونیکس - تکفارس 
تجربه‌ای جدید در باشگاه با هدفون‌های جدید شرکت پلنترونیکس - تکفارس 

تجربه‌ای جدید در باشگاه با هدفون‌های جدید شرکت پلنترونیکس

آرین مرادی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - 13:30
تجربه‌ای جدید در باشگاه با هدفون‌های جدید شرکت پلنترونیکس - تکفارس 

مدتی نیست که شرکت پلنترونیکس (Plantronics) آخرین سری از هدفون‌های خود را منتشر کرده، اما این کمپانی از آن زمان مشغول کار بر روی مدلی جدید‌تر بوده است. در روز دوشنبه ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) شرکت پلنترونیکس مدل‌های جدید خود را معرفی کرد که شامل هدفون‌های مخصوص باشگاه بدن سازی می‌شود.

اگر وزن کلی هدفون برایتان اهمیت ندارد و جلوگیری بهتر از ورود سر و صدای اطراف به هدفون مورد توجه شما است، مدل‌های جدید بک بیت گو ۸۱۰ و ۴۱۰ (Backbeat Go) می‌تواند نظر شما را جلب کند. هر دو مدل‌ ذکر شده دارای ویژگی حذف سر و صدای اطراف (ANC) و تنظیم اکو هستند.

مدل بک بیت گو ۸۱۰ یک هدفون بی سیم است که روی گوش قرار می‌گیرد. در این مدل اگر با ANC فعال به موسیقی گوش دهید، می‌تواند به مدت ۲۲ ساعت بی وقفه برای شما کار کند و اگر بدون ANC استفاده کنید می‌تواند ۲۸ ساعت کار کند. به محض اینکه باتری شما تمام شود، تنها ۲ ساعت زمان برای شارژ شدن کامل نیاز دارد.

مدل بک بیت گو ۴۱۰ نیز یک هدفون بی سیم است اما برعکس مدل قبلی دارای یک کابل پشت گردنی است و با مدل‌های عادی هدفون‌های بی سیم تفاوت دارد. این مدل با ANC به مدت ۸ ساعت و بدون آن به مدت ۱۰ ساعت کار می‌کند. این مدل‌ها مجهز به سنسور‌های خاصی هستند که اگر سری‌های این هدفون‌ها در جاهای مخصوص خود قرار گیرند این سنسور‌ها آن‌ها را تشخیص می‌دهند و هدفون را خاموش می‌کنند و اینطور به حفظ عمر باتری شما کمک می‌کنند علاوه بر این هر دو مدل دارای بلوتوث ۵ هستند.

همچون مدل‌های گو، مدل‌های بک بیت فیتنس با طراحی‌های جدید و مختلف عرضه می‌شوند. مدل بک بیت فیتنس ۳۱۰۰ یک هدفون بی سیم است که طوری روی گوش قرار می‌گیرد تا حین ورزش کردن از جای خود تکان نخورد. این مدل می‌تواند با یک بار شارژ کردن ساده به مدت ۵ ساعت برای شما موسیقی پخش کند. مدل بک بیت فیتنس ۲۱۰۰ از نظر طراحی و شکل شبیه مدل ۳۱۰۰ آن است اما دارای بند پشت گردنی است که با مدل ۳۱۰۰ فرق می‌کند و می‌تواند به مدت ۷ ساعت کار کند. هر دو مدل دارای تاییدیه برای ضد عرق و ضد آب بودن هستند و شما نیاز نیست نگران خراب شدن دستگاه خود در حین ورزش کردن باشید.

این هدفون‌های ورزشی دارای قیمت‌هایی به صرفه در محدوده ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار هستند و شما برای داشتن این مدل‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌ی زیادی ندارید.

نظر شما کاربران تک‌فارس در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید