فروشگاه‌های Amazon Go به نیویورک می‌آیند - تکفارس 
فروشگاه‌های Amazon Go به نیویورک می‌آیند - تکفارس 
فروشگاه‌های Amazon Go به نیویورک می‌آیند - تکفارس 

فروشگاه‌های Amazon Go به نیویورک می‌آیند

آرین مرادی
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - 19:30
فروشگاه‌های Amazon Go به نیویورک می‌آیند - تکفارس 

فروشگاه‌های بدون فروشنده آمازون که به آمازون گو (Amazon Go) معروف هستند. این فروشگاه‌ها حیطه کاری خود را توسعه داده‌ و از شهر سیاتل خارج شده‌اند. 

در گذشته اعلام شده بود که این کمپانی قصد دارد دو فروشگاه جدید در شهر‌های شیکاگو و سان فرانسیسکو تاسیس کند. اکنون طبق گزارشات سی‌ان‌ان (CNN) شرکت آمازون برنامه‌ی ساخت فروشگاه آمازون گو در نیویورک را عملی کرده‌است. یکی از سخنگو‌های این شرکت نیز این خبر را تایید کرده‌ اما هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ تکمیل و باز شدن این فروشگاه ارائه نکرده‌است. شرکت آمازون اطلاعاتی درمورد تعداد این فروشگاه‌ها که قرار است در نیویورک تاسیس شود نیز نداده‌است اما با این حال اکنون تنها سه فروشگاه امازون گو در شهر سیتل وجود دارد. حتی داشتن یکی از این فروشگاه‌ها در نیویورک نیز می‌تواند خوشحال کننده باشد که اگر با استقبال و موافقت همراه باشد قطعا در آینده‌ای نه چندان دور در مکان های مختلف این فروشگاه‌ها وجود خواهند داشت.

زمانی که این فروشگاه‌ها به فروشنده‌ای نیاز ندارند، کار کردن در این فروشگاه‌ها می‌تواند تقریبا شبیه شغل کسی باشد که در یک مغازه‌ی خرده فروشی کار می‌کند. کسانی که فروشگاه‌های آمازون گو را اداره می‌کنند باید کار‌هایی همچون پختن غذا‌های گوشتی، خالی کردن کامیون‌های حامل مواد غذایی در فروشگاه، اماده‌سازی فروشگاه برای ارائه‌ی سرویس به مشتریان و غیره را در نظر داشته باشند.

علاوه بر فایده معطل نشدن در صف‌های عادی که در مغازه‌های دیگر برای حساب کردن اقلام است، آمازون گو همواره دارای تمام میوه‌های موجود در کشور است که به این معناست که آمازون گو همیشه باید در حال آمده سازی این محصولات برای فروش باشد که کاری بسیار دشواری است.

فروشگاه آمارون گو دارای مجموعه‌ای از نرم افزار‌ها، سنسور‌ها و دوربین‌ها برای کنترل خرید‌ها است که مانع سرقت و دزدی از این فروشگاه می‌شود. برای خرید از این فروشگاه‌ها، مشتریان نیاز به نرم افزار آمازون گو دارند که می‌توانند آن را از سایت آمازون دانلود کنند. سنسور‌های مختلف این فروشگاه‌ها خرید مشتریان را با استفاده از نرم افزار موجود در گوشی‌هایشان کنترل می‌کنند و مشتریان با شارژ کردن اکانت آمازون خود می‌توانند هزینه محصولات برداشته شده را پرداخت کنند.

نظر شما کاربران تک‌فارس در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید