گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس 
گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس 
گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس 

گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد

علیرضا داداش زاده
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - 13:30
گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس 

گوشی Oppo R17 در وبسایت رسمی این کمپانی نمایان شد که دارای ویژگی‌های چشمگیری می‌باشد که شامل حسگر اثر اگشت درون صفحه نمایش، ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و بریدگی بسیار کوچک برای دوربین سلفی می‌باشد.

گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس R17 به همراه یک تراشه ۱۰ نانومتری Snapdragon 670 که هفته پیش معرفی شد، عرضه می‌شود. در کنار این تراشه یک پردازنده ۸ هسته‌ای قرار دارد. این پردازنده از ۲ مدل ۲ هسته‌ای Kyro 260 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و مدل ۶ هسته‌ای Kyro 360 با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی نیز از نوع Adreno 615 می‌باشد.

صفحه نمایش Oppo R17 تقریبا هیچگونه حاشیه‌ای ندارد، اما در بالای آن یک بریدگی بسیار کوچک برای اسپیکر وجود دارد. در پایین صفحه باریک‌ترین حاشیه برای کنترل صفحه قرار دارد. Oppo در این گوشی از سفحه نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +FULL HD بهره برده است.در زیر این صفحه نمایش نیز سنسور تشخیص اثر انگشت قرار دارد که تنها ۴ میلی متر مربع اندازه آن است.گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس دوربین سلفی نیز دارای سنسور ۲۵ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.0 می‌باشد که درون بریدگی بالای صفحه نمایش جای گرفته است. مشخصات دوربین پشتی هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به گفته‌های کمپانی، این دوربین به لطف بهره گیری از هوش مصنوعی و نرم افزار قادر است تا ۸۰۰ صحنه را بخواند.

گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس شرکت Oppo سیستم شارژ سریع VOOC را برای گوشی رده متوسط F9 ارائه داد، بنابراین جای تعجب ندارد که R17 نیز از این تکنولوژی بهره ببرد. R17 دارای باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر می‌باشد که تنها کمی از باتری مدل R15 با ظرفیت ۳۴۵۰ میلی آمپر بیشتر است. در تست‌های صورت گرفته برای باتری R15 مشخص شد که باتری گوشی تنها در ۳۰ دقیقه تا ۵۸ درصد پر می‌شود، بنابراین انتظار داریم که مدل R17 نیز چنین عملکردی را داشته باشد.

گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس Oppo R17 از رابط کاربری Color OS 5.2 بهره می‌برد که بر پایه اندروید نسخه ۸٫۱ اوریو می‌باشد. این رابط کاربری آخرین نسخه است و قابلیت‌های مبنی دستورات صوتی، پنل اطلاعت و عملکرد بهینه شده باتری را برای گوشی به ارمغان می‌آورد.

کاربران می‌توانند R17 را در ۲ رنگ Steam Blue و Neon Purple خریداری کنند. رنگ Steam Blue در شرایط نوری مختلف تغییر می‌کند.

Oppo R17 در تاریخ ۱۸ آگوست در بازار عرضه می‌شود، اما هنوز قیمت رسمی آن مشخص نشده است.

گوشی Oppo R17 با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش معرفی شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید