تاریخ معرفی شیائومی Mi Mix 3 لو رفت - تکفارس 
تاریخ معرفی شیائومی Mi Mix 3 لو رفت - تکفارس 
تاریخ معرفی شیائومی Mi Mix 3 لو رفت - تکفارس 

تاریخ معرفی شیائومی Mi Mix 3 لو رفت

علیرضا هاشمی
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
تاریخ معرفی شیائومی Mi Mix 3 لو رفت - تکفارس 

شیائومی یکی از اولین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بود که در پاییز سال ۲۰۱۶ گوشی‌ کم حاشیه خود را معرفی کرد. هر چند Mi Mix ظاهری خیره کننده داشت اما تنها در کشور چین و در تعداد محدود فروخته شد. برای جزئییات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

گوشی Mi Mix 2 در پاییز سال گذشته به بازار آمد و به صورت انبوه تولید شد اما باز هم به صورت جهانی گسترده نشد و در معرض دید قرار نگرفت. شیائومی در بهار امسال سنتش را شکست و گوشی Mi Mix 2S را تنها پس از ۶ ماه از نسخه‌ی قبلی معرفی کرد و این مخصول حتی در بعضی از بازار‌های کشور‌های غربی به فروش رفت.

با وجود اینکه تنها ۴ ماه از عرضه‌ی Mi Mix 2S می‌گذرد اما شایعاتی به گوش می‌رسد که شیائومی در حال آماده‌ سازی سری جدید Mix با نام Mi Mix 3 برای رونمایی در ۱۵ سپتامبر است. این خبر توسط تیزری که در صفحه‌های مجازی در حال پخش شدن است، منتشر شد.

اگر به تصور منتشر شده مربوط به Mi Mix 3 توجه کنید، می‌توان نتیجه گرفت که صفحه نمایش این گوشی حداقل حاشیه را خواهد داشت. این امر اعتبار بیشتری به تصاویر اخیرا منتشر شده، می‌دهد. زیرا با یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ اما با سایز و حاشیه‌های جمع و جور طرف هستیم و این یکی از مشخصات منحصر به فرد این سری است. شایان ذکر است که شیائومی احتمالا از رویکرد Vivo Nex برای دوربین سلفی این گوشی استفاده کند و بتواند از حاشیه‌ی زیرین صفحه نمایش خلاص شود.

تاریخ معرفی شیائومی Mi Mix 3 لو رفت - تکفارس 

اطلاعات دیگری در تصویر وجود ندارد و نمی‌توان درباره‌ی باقی مشخصات گوشی نظری داد. همچنین هنوز مشخص نیست که این گوشی تنها در کشور چین عرضه می‌شود یا اینکه شیائومی تصمیمی مبنی بر عرضه گوشی Mi Mix به صورت جهانی داشته باشد. با توجه به سیاست شیائومی برای گسترش بازارهای خود، می‌توان متصور شد که این گوشی را در بازاهای اروپا و ایالات متحده ببینیم.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی Mi Mix چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید