گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد - تکفارس 

گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد

علیرضا داداش زاده
۳ مرداد ۱۳۹۷ - 22:01
گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد - تکفارس 

دقیقا یک هفته پیش همین روز یکی از کسانی که اطلاعات گوشی‌ها را فاش می‌کند یعنی Evan Blass عکسی از گوشی بلک بری KEY2 Lite را منتشر کرد. این گوشی که با نام کد “Luna” عکسش فاش شد، گفته می‌شود که ظاهری تماما مانند بلک بری KEY2 خواهد داشت و در رنگ‌های قرمز، آبی و مسی عرضه خواهد شد. Blass مدعی است که KEY2 Lite بدنه‌ای از جنس پلاستیک خواهد داشت که همین جنس بدنه باعث می‌شود KEY2 Lite قیمتی مقرون به صرفه تز از KEY2 با قیمت ۶۵۰ دلار داشته باشد. احتمال می‌رود که KEY2 Lite در مراسم IFA 2018 در شهر برلین معرفی شود.

امروز KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد که احتمال عرضه این گوشی را بیشتر می‌کند. گوشی مورد نظر دارای شماره مدل BBE100-2 می‌باشد. گوشی با این شماره مدل در بنچمارک GeekBench در ماه می ثبت شد که دارای تراشه Snapdragon 660 می‌باشد و همانی است که در مدل KEY2 هم نیز استفاده شد.

گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد - تکفارس KEY2 Lite از اندروید نسخه ۸٫۱ اوریو و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد، در حالی‌که مدل KEY2 از ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. KEY2 Lite از همان باتری قدرتمند ۳۵۰۰ میلی آمپری KEY2 استفاده نمی‌کند و به جای آن یک باتری با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی آمپر این گوشی را تغذیه خواهد کرد. با توجه به مستندات FCC می‌توان ظرفیت باتری KEY 2 Lite را مشاهده کرد.

گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد - تکفارس شرکت بلک بری به دلیل این که KEY2 یک گوشی رده متوسط با قیمتی گران بود، توسط مردم مورد انتقاد قرار گرفت. انتظار داریم که بلک بری با عرضه KEY2 Lite بتواند قیمتی مقرون به صرفه تر را به مردم ارائه دهد.

گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد - تکفارس  گوشی بلک بری KEY2 Lite گواهی FCC را دریافت کرد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید