اداره فیسبوک در لندن وسیع‌تر خواهد شد - تکفارس 
اداره فیسبوک در لندن وسیع‌تر خواهد شد - تکفارس 
اداره فیسبوک در لندن وسیع‌تر خواهد شد - تکفارس 

اداره فیسبوک در لندن وسیع‌تر خواهد شد

سید محمد معلمی
۲ مرداد ۱۳۹۷ - 19:45
اداره فیسبوک در لندن وسیع‌تر خواهد شد - تکفارس 

فیسبوک قصد دارد تا حضور خود را در انگلستان و به خصوص شهر لندن پررنگ‌تر کند و برای این کار نیز می‌خواهد اداره‌اش را در این کشور وسیع‌تر نماید.

این اداره که گفته می‌شود حدود ۵۶۰۰۰ متر مربع وسعت دارد، دارای ۶۰۰۰ سیستم و ملزومات اداری خواهد بود. فیسبوک هنوز در مورد تعداد افرادی که در این اداره مشغول به کار خواهند شد سخنی به میان نیاورده ولی برنامه دارد که تا آخر سال ۲۰۱۸، حدود ۲۳۰۰ کارمند از انگلستان استخدام کند.

افتتاح این اداره در ادامه گشایش دفتر این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۷ می‌باشد که سبب شد که اولین برنامه مربوط به تجارت‌های استارتاپی خانگی فعالیت کند.

بیانیه فیسبوک نشان می‌دهد که تعهدنامه‌ای را به زودی تسلیم انگلستان خواهد کرد تا در زمان خروج این کشور از اتحادیه اروپا برنامه مشخصی داشته باشد.

صدیق خان، شهردار لندن می‌گوید: این سرمایه‌گذاری فیسبوک برای پایتخت انگلستان فرصت بسیار عالی است. ما از حضور این شبکه اجتماعی در لندن استقبال می‌کنیم و با آغوش باز برنامه‌های بلندمدت فیسبوک را می‌پذیریم. این نشان می‌دهد که لندن همیشه برای تجارت و سرمایه‌گذاری آماده است و می‌تواند مقصد مناسبی برای شرکت‌های بزرگ تکنولوژی از سراسر دنیا باشد.

استیو هاچ، مدیر اجرایی فیسبوک در جنوب اروپا خبر از برنامه بلندمدت فیسبوک برای حضور در لندن داد.

او افزود: بسیاری از فعالیت‌ها و محصولات فیسبوک که اخیراً در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، در لندن تولید و ساخته شده‌اند و همین باعث شده تا ما بزرگ‌ترین مرکز مهندسی خود را در خارج از ایالات متحده در لندن داشته باشیم.

هفته گذشته فیسبوک اعلام کرد که لندن یکی از مقاصدی است که محققان و مهندسان هوش مصنوعی خود را به آنجا فرستاده است. به علاوه، این شبکه اجتماعی، شرکت استارتاپی مربوط به هوش مصنوعی لندن که Bloomsbury نام دارد را خریداری کرده است.

لازم به ذکر است که فیسبوک اولین شرکتی نیست که فعالیت خود را در ادارات انگلستان و به خصوص لندن افزایش می‌دهد زیرا در دو سال گذشته، شرکت‌هایی مانند آمازون، گوگل و اپل نیز دفاتری را در لندن افتتاح کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری فیسبوک در این منطقه از لندن سبب خواهد شد تا همسایه گوگل شود که البته این اتفاق تکراری نیست.

چگونگی ۱۰ برابر شدن فعالیت‌های فیسبوک و چگونگی ۱۰ برابر شدن سرعت انجام آنها نشان می‌دهد که اداره شبکه اجتماعی مانند فیسبوک آن هم با تعداد کاربران ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر اصلاً کار آسانی نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید