حالا می‌توانید همزمان چند اپلیکیشن را در پلی استور دانلود کنید - تکفارس 
حالا می‌توانید همزمان چند اپلیکیشن را در پلی استور دانلود کنید - تکفارس 

حالا می‌توانید همزمان چند اپلیکیشن را در پلی استور دانلود کنید

افشین نوری
۹ شهریور ۱۴۰۳ - 19:04
پلی استور گوگل

گوگل آپدیت جدیدی برای پلی استور ارائه کرده است که امکان دانلود همزمان چند اپلیکیشن را فراهم می‌کند.

تاکنون کاربران فقط می‌توانستند فقط یک اپلیکیشن را در آنِ واحد از پلی استور دانلود کنند اما حالا این شرایط تغییر کرده است.

در به‌روزرسانی جدید پلی استور گوگل شما می‌توانید به طور همزمان سه اپلیکیشن را دانلود کنید که این کار می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت‌تان شود.

این در حالیست که کاربران آیفون از سال‌ها قبل به قابلیت مشابهی در اپ استور اپل دسترسی داشتند. به هرحال، قابلیت جدید پلی استور می‌تواند خبر خوبی برای کاربران اندروید باشد.

برای استفاده از این قابلیت لازم است که آخرین به‌روزرسانی پلی استور را روی دستگاه خود نصب کنید. جالب است بدانید چند سال قبل یکی از کاربران Reddit نیز به دانلود همزمان اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی استور اشاره کرده بود که نشان می‌دهد ظاهراً گوگل از سال‌ها پیش درحال آزمایش و بررسی این قابلیت است. او گزارش کرده بود که موفق به دانلود همزمان سه اپلیکیشن در پلی استور شده است. گفتنی است که همه دانلودهای او در ارتباط با آپدیت اپلیکیشن‌ها بوده‌اند؛ کاری که طبق بررسی اخیر دیگر ممکن نخواهد بود و به یک محدودیت تبدیل شده است.

این کاربر همچنین اظهار داشته باتوجه به کاهش کیفیت اینترنت خود، توانسته است تنها سه اپلیکیشن را به‌طور همزمان با گوشی خود دانلود کند؛ شاید به همین دلیل است که گوگل فعلا تعداد دانلود همزمان را به حداکثر ۲ دانلود محدود کرده است.

از دیگر یافته‌های مربوط به پلی استور می‌توان به تلاش گوگل برای افزودن نوعی استوری در بخش اطلاعات مربوط به هر اپلیکیشن اشاره نمود؛ این استوری‌ هنگامی که جزئیات بیشتری از یک اپلیکیشن در دسترس قرار بگیرد، به شکل کارتی رنگارنگ ظاهر خواهد شد. براساس این یافته، کاربران می‌توانند در زمان بازدید از صفحه هر اپلیکیشن، برنامه‌های مشابه‌ای که در دسته‌بندی یکسان با آن قرار دارند را مشاهده کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید