بلواسکای قابلیت دایرکت مسیج را دریافت کرد - تکفارس 
بلواسکای قابلیت دایرکت مسیج را دریافت کرد - تکفارس 
بلواسکای قابلیت دایرکت مسیج را دریافت کرد - تکفارس 

بلواسکای قابلیت دایرکت مسیج را دریافت کرد

محمدامین حیدری
۳ خرداد ۱۴۰۳ - 12:48
دایرکت مسیج بلواسکای

به تازگی بلواسکای به عنوان یک پلتفرم میکروبلاگینگ آپدیت بزرگی را دریافت کرده است که امکان ارسال دایرکت مسیج یا پیام مستقیم در این شبکه اجتماعی را فراهم می‌کند.

از امروز کاربران می‌توانند پیام‌‌های مستقیم را ارسال و دریافت کنند؛ قابلیتی که برای مدت‌ها مورد انتظار آن دسته از افرادی بوده است که هر روز از این پلتفرم استفاده می‌کنند. قابلیت ارسال پیام مستقیم همانطور که از نامش پیداست به کاربران اجازه می‌دهد تا به مبادله پیام‌های خصوصی با یکدیگر بپردازند.

براساس اعلام بلواسکای، این قابلیت درواقع شامل پیام‌های مستقیمی می‌شود که کاربران به یکدیگر ارسال می‌کنند. مجوزهای شما در این پلتفرم به‌طور پیش‌فرض به دیگران اجازه می‌دهد تا مستقیما برای شما پیامی را ارسال کنند؛ البته شما می‌توانید این مجوز را تغییر دهید تا کسی برای شما پیامی ارسال نکند.

برای ارسال پیام مستقیم به دیگران در بلواسکای کافی است تا روی آیکون چت در اپلیکیشن یا وب‌سایت این پلتفرم ضربه بزنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این قابلیت، ارسال‌کننده و گیرنده پیام باید آخرین نسخه اپلیکیشن بلواسکای را نصب کرده باشند. ناگفته نماند که تعدادی گزینه برای حفظ حریم خصوصی در ارتباط با پیام‌های مستقیم وجود دارد که می‌‌توانید نسبت به فعال‌سازی آن‌ها اقدام کنید.

برای نمونه، کاربران می‌توانند قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های مستقیم را تنها به افرادی که دنبال می‌کنند، محدود کنند؛ علاوه‌بر این، امکان غیرفعال‌کردن صدای اعلان‌ها برای اینگونه پیام‌ها وجود دارد. بلواسکای همچنین افزوده است که در حال کار روی قابلیت‌هایی همچون ارسال رسانه از طریق بخش پیام مستقیم، ایجاد چت گروهی، پشتیبانی از رمزگذاری E2EE و ابزار ضد آزار و اذیت است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید