جدیدترین کد تخفیف اسنپ پی؛ قدرت خرید بیشتر با پرداخت خرید اقساطی
جدیدترین کد تخفیف اسنپ پی؛ قدرت خرید بیشتر با پرداخت خرید اقساطی
جدیدترین کد تخفیف اسنپ پی؛ قدرت خرید بیشتر با پرداخت خرید اقساطی

جدیدترین کد تخفیف اسنپ پی؛ قدرت خرید بیشتر با پرداخت خرید اقساطی

تکفارس
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - 00:14
جدیدترین کد تخفیف اسنپ پی؛ قدرت خرید بیشتر با پرداخت خرید اقساطی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که قصد دارید چند محصول را با یکدیگر تهیه کنید و یا قصد خرید محصولی گران‌ قیمت را دارید اما بودجه شما محدود است. اگر اهل خرید آنلاین هستید لازم است بگوییم که می‌توانید هزینه خریدتان را از روش‌های مختلف به‌صورت اقساطی پرداخت کنید. این در حالی است که به‌طور معمول در بیشتر خریدهای ‌حضوری امکان استفاده از این خدمات را نخواهید داشت. علاوه‌بر این پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های‌ خریدتان، استفاده از تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین غافل نشوید. تخفیف اسنپ اکسپرس، تخفیف دیجی کالا، تخفیف اسنپ و… نمونه‌هایی از تخفیف‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

با اسنپ پی؛ از خرید اقساطی غافل نشوید!

سرویس اعتباری اسنپ یا همان اسنپ پی، یکی از جدیدترین خدمات مجموعه اسنپ است. اسنپ پی، اعتباری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند هزینه محصولات مورد نیازشان را در ماه‌های آینده به‌صورت اقساطی پرداخت کنند.

مشتریان می‌توانند از طریق این اعتبار، محصولات مورد نیازشان را الان بخرند و هزینه آن را در اقساط مشخص شده بپردازند. این ویژگی باعث شده تا افراد بتوانند با بودجه کمتر محصولات مورد نیازشان را به‌راحتی و در چهار نوبت پرداخت، تهیه کنند.

نحوه فعال‌سازی اسنپ پی

برای فعال کردن پرداخت خرید اقساطی از طریق اسنپ، لازم است در ابتدا وارد اپلیکیشن اسنپ شوید. در مرحله بعد از صفحه اصلی روی آیکون “سرویس اعتباری” کلیک کنید. صفحه‌ای مقابل شما باز می‌شود که در آن درباره اسنپ پی به‌صورت کامل برای شما توضیحاتی نوشته شده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع این توضیحات را کامل مطالعه کنید تا با سازوکار این مجموعه آشنا شوید. سپس روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

در صفحه جدید، لازم است در ابتدا قوانین را مطالعه و پس از آن کد ملی خود را وارد کنید. با انتخاب گزینه “تایید و فعال‌سازی” هویت و وضعیت شما بررسی خواهد شد. در صورت تایید شرایط، اعتبارتان در اسنپ پی افزایش خواهد یافت و می‌توانید از آن برای خریدهای خود استفاده کنید.

کد تخفیف اسنپ پی

نکته دیگری که حتما باید به آن توجه کنید این است که برای استفاده از خدمات اسنپ پی نیز می‌توانید از کدهای تخفیف استفاده کنید. با استفاده از این کدهای تخفیف می‌توانید علاوه‌بر پرداخت اقساطی، با پرداخت هزینه‌ کمتر محصولات مورد نیازتان را تهیه کنید.

یکی از راه‌های دسترسی به جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ پی، مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است. برای پیدا کردن کد تخفیف اسنپ پی در موپُن کافی است نام اسنپ پی را جستجو کنید. به این ترتیب لیستی از کدهای تخفیف فعال و معتبر این مجموعه به همراه شرایط کامل برای استفاده، به شما نشان داده می‌شود.

ازکی وام

اگر قصد دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام خرید کالا بگیرید، ازکی وام مناسب‌ترین راه خواهد بود. تنوع طرح‌های موجود در این مجموعه باعث شده تا کاربران بتوانند وام مورد نظر خود را دریافت و اقساط آن را نیز پرداخت کنند. توجه کنید که وامی که از ازکی وام دریافت می‌کنید با وام‌هایی که از بانک‌ می‌گیرید متفاوت است.

وام‌های این مجموعه به‌صورت اعتبار آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما از طریق این اعتبار می‌توانید محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در دریافت وام از این مجموعه نیازی به ضامن نیست. برای دریافت وام کافی است یک چک یا سفته ارائه دهید و پس از آن باید هویت شما شناسایی شود. در مرحله آخر مبلغ وام به‌صورت اعتبار آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

وامی که از این مجموعه دریافت کردید را می‌توانید برای خرید از فروشگاه‌های مختلف مثل تکنولایف استفاده کنید. با این کار خرید شما به‌صورت اقساطی خواهد شد و به این ترتیب با هر میزان بودجه‌ای که دارید می‌توانید محصول مورد نظرتان مانند گوشی، لپ‌تاپ و… را از این فروشگاه تهیه کنید.

جدیدترین کد تخفیف اسنپ پی؛ قدرت خرید بیشتر با پرداخت خرید اقساطی

مراحل دریافت وام از ازکی وام

در مرحله اول لازم است شما وارد وب‌سایت ازکی وام شوید و شماره تلفن همراهتان را در آن وارد کنید. بعد از وارد کردن شماره، وارد حساب کاربری خود شده‌اید. شما می‌توانید در این قسمت میزان اعتبار و تعداد اقساط مورد نیازتان را انتخاب و پس از آن فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید.

در مرحله بعدی لازم است مدارک خواسته شده را در سایت بارگذاری کنید. این مدارک شامل عکس کارت ملی، عکس شناسنامه و عکس چک صیادی خواهد بود. توجه کنید که نیازی نیست روی این چک مبلغی نوشته شود و عکس چک سفیدی که به نام خودتان باشد کافی است. بعد از بررسی این مدارک، اعتبار درخواستی به حساب شما افزوده خواهد شد.

تنوع طرح‌های موجود در این مجموعه بسیار بالاست. این طرح‌ها شامل طرح بلوبانک، طرح اعتباری پایا، طرح اعتباری حکمت ایرانیان و… می‌شود.

دیجی پی

دیگر مجموعه‌ای که می‌توانید از طریق آن کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت پس‌پرداخت تهیه کنید، دیجی پی است. همان‌طور که از نام این مجموعه پیدا است دیجی پی سرویس پرداخت اعتباری برای خرید از مجموعه دیجی کالاست.

این سرویس اعتباری بر اساس میزان امتیازهای شما فعالیت می‌کند. به عبارت دیگر هرچقدر میزان امتیازهای شما بیشتر باشد، اعتبار بالاتری به شما تعلق می‌گیرد. توجه کنید که تنها برای خرید از دو فروشگاه دیجی کالا و دیجی کالا جت می‌توانید از این اعتبار استفاده کنید. زمان تسویه این اعتبار کمی با دو سرویس قبلی متفاوت است.

این مجموعه امکان خرید اقساطی را در اختیار کاربرانش قرار نداده است بلکه مشتریان باید یکم الی پنجم ماه بعد اعتبار دریافتی را تسویه نمایند. این سرویس نیز همانند دو سرویس قبلی برای ارائه اعتبار نیازی به ضامن ندارد.

نحوه فعال‌سازی دیجی پی

اگر قصد خرید از دو فروشگاه دیجی کالا و دیجی کالا جت را داشتید و دوس داشتید از خدمات دیجی پی استفاده کنید لازم است وارد بخش پرداخت اعتباری شوید. با انتخاب این گزینه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن باید کد ملی و تاریخ تولدتان را وارد کنید.

پس از این بررسی‌های لازم انجام می‌شود و در صورتی که واجد شرایط باشید، اعتباری متناسب با امتیاز شما برایتان فعال خواهد شد. مهم‌ترین نکته و محدودیت دیجی پی، حداکثر مبلغ سبد خرید است. توجه کنید که شما فقط برای خریدهای کمتر از ۷۵۰ هزار تومان می‌توانید از این خدمات دیجی پی استفاده کنید.

جدیدترین کد تخفیف اسنپ پی؛ قدرت خرید بیشتر با پرداخت خرید اقساطی

کدهای تخفیف دیجی کالا

برای خریدبا مبالغ مختلف پیشنهاد می‌کنیم از تخفیف‌های هیجان‌انگیز این مجموعه استفاده کنید. برای مثال شما با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان می‌توانید هزینه ارسال را پرداخت نکنید و به‌صورت رایگان کالای خود را در محل مشخص شده تحویل بگیرید.

برای دسترسی به جدیدترین کدهای تخفیف دیجی کالا و سایر فروشگاه‌های آنلاین ایرانی پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت یا اپلیکشین موپُن مراجعه کنید. موپُن سال‌هاست به عنوان مجموعه‌ای فعال در این زمینه در حال فعالیت است و شما می‌توانید از طریق آن خریدی دل‌چسب و لذت‌بخش را تجربه کنید.

جمع‌بندی

شاید در سال‌های اخیر خرید لوازم واجب اما گران قیمت برای همه خانواده‌ها آسان نباشد. در چنین شرایطی پرداخت اقساطی یا اعتباری بهترین و راحت‌ترین روش است. اگر دوست دارید از این امکانات استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم خریدهای خود را از طریق ۳ سامانه‌ای که به شما معرفی شد انجام دهید تا بتوانید قدرت خرید خود را بالاتر ببرید. با استفاده از این خدمات و همچنین با استفاده از کدهای تخفیف موجود در وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن می‌توانید خریدی اقتصادی داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید