خرید اشتراک فورتنایت کرو با قیمت ارزان - تکفارس 
خرید اشتراک فورتنایت کرو با قیمت ارزان - تکفارس 
خرید اشتراک فورتنایت کرو با قیمت ارزان - تکفارس 

خرید اشتراک فورتنایت کرو با قیمت ارزان

تکفارس
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - 00:28
خرید اشتراک فورتنایت کرو با قیمت ارزان - تکفارس 

فورتنایت یک بازی ویدیویی آنلاین جهان باز است که توسط Epic Games توسعه یافته است. این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های جهان تبدیل شد. به طور کلی فورتنایت دارای سه حالت اصلی Battle Royale، Creative و Save the World است. که هر یک ویژگی خاص خود را دارند

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فورتنایت، استفاده از عناصر ساخت و ساز در بازی است که باعث تمایز آن از سایر بازی‌های Battle Royale می‌شود. در این بازی، بازیکنان می‌توانند سازه‌ها را با استفاده از منابعی که در جزیره یافت می‌شود، بسازند. این امکان باعث شده تا استراتژی‌های مختلفی برای بقا در بازی شکل بگیرد و تاکتیک‌های خلاقانه‌تری به کار گرفته شود.

با پیشرفت زمان، فورتنایت به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده و در مسابقات رسمی و رویدادهای اجتماعی بسیاری شرکت می‌کند. همچنین، از این بازی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود و همکاری‌های متعددی با برندها و شخصیت‌های معروف داشته است.

اشتراک ماهانه کرو فورتنایت چیست؟

به طور کلی Fortnite Crew اشتراک ماهانه بازی فورتنایت می‌باشد که در فصل پنجم چپتر ۲ به صورت رسمی به بازی اضافه شد، با خرید کرو پک فورتنایت علاوه بر دسترسی به بتل پس، هزار ویباکس، اسکین و جوایز ماهانه را دریافت خواهید کرد. بازی‌کنانی که مشترک سرویس اشتراکی بازی فورتنایت شوند به بتل پس بازی دسترسی خواهند داشت و هر ماه ۱۰۰۰ سکه‌ی مخصوص داخل بازی یا همان V-Bucks به همراه آیتم‌های انحصاری اشتراک بازی فورتنایت دریافت خواهند کرد. آیتم‌های انحصاری که همراه با اشتراک بازی فورتنایت دریافت می‌شوند، فقط برای مشترکان در دسترس خواهند بود و از هیچ‌جای دیگر قابل دریافت نیستند.

این سرویس برای کلیه پلتفرم‌ها از قبیل پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، کامپیوتر و موبایل در دسترس است

آیتم های موجود در کرو پک فورتنایت:

  • تعداد ۱۰۰۰ ویباکس
  • بتل پس سیزن جاری بازی و یا تعداد ۹۵۰ ویباکس
  • محتویات پک شامل: اسکین، گلایدر، پیک‌اکس و…
  • بتل پس بازی راکت لیگ

ویباکس فورتنایت چیست؟

ویباکس (V-Bucks) نام واحد پولی بازی فورتنایت (Fortnite) است که به وسیله آن قادر خواهید بود تا محصولات فروشگاه درون بازی، مثل خرید اسکین فورتنایت، بتل پس (Battle Pass) و… را خریداری نمایید. احتمالا تابحال برای شما اتفاق افتاده باشد که علاقمند به خرید یک اسکین در بازی فورتنایت بوده باشید اما به دلیل نداشتن ویباکس کافی از خرید آن منصرف شده باشید. دیگر نگران نباشید چرا که می‌توانید از طریق فروشگاه پیدو گیم که اولین فروشگاه اینترنتی فروش محصولات فورتنایت در کشور می‌باشد، پک های دلخواه ویباکس فورتنایت را خریداری کنید. 

سوالات متداول

  • چرا فروشگاه پیدو گیم؟

فروشگاه پیدو گیم (پیشتر با نام ایران پابجی) از قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین وبسایت‌های فروش ویباکس و اسکین های فورتنایت در کشور است. شما با خرید محصولات فورتنایت از این فروشگاه، می‌توانید آیتم‌های مورد نظرتان را در زمان سریع و به قیمت مناسب دریافت کنید.

  • آیا بعد از اتمام دوره اشتراک، اسکین و آیتم های دریافتی از اکانت من حذف می‌شوند؟

خیر، تمامی آیتم هایی که با خرید Crew Pack فورتنایت کرو دریافت می‌کنید به صورت دائمی در اکانت شما هستند. حتی اگر اشتراک خود را تمدید نکنید، هیچ آیتمی را از دست نخواهید داد.

  • این پک شامل چه مواردی است؟

با خرید اشتراک فورتنایت کرو، شما به باندل اختصاصی مشترکان Crew دسترسی پیدا خواهید کرد، همچنین بتل پس سیزن جاری در بازی و تعداد ۱۰۰۰ ویباکس دریافت خواهید کرد.

  • اگر از قبل بتل پس داشته باشم چه آیتم هایی دریافت می‌کنم؟

طبق گفته اپیک گیمز; در صورتی که قبل از خرید پک Fortnite Crew، بتل پس در اکانت بازی شما فعال باشد، با خرید این پک علاوه بر آیتم های اعلام شده، ۹۵۰ ویباکس اضافه دریافت خواهید کرد. با توجه به قوانین جدید اپیک گیم در حال حاضر دریافت ۹۵۰ ویباکس به طور قطعی نیست.

  • با خرید این اشتراک آیا باندل ماه بعد را دریافت می‌کنم؟

پک فورتنایت کرو به صورت یک اشتراک ماهانه بر روی اکانت شما فعال میشود؛ یعنی تا یک ماه پس از خرید، اشتراک بر روی اکانت شما فعال است و در طول ماه اگر محتویات جدیدی برای مشترکین Crew منتشر شود، شما همچنین بدون صرف هزینهِ اضافه آن را دریافت خواهید کرد، که شامل همه آیتم ها به جز ویباکس است. (لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت ویباکس حتما باید اشتراک خود را تمدید کنید).

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید