شرکت Fossil از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود - تکفارس 
شرکت Fossil از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود - تکفارس 
شرکت Fossil از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود - تکفارس 

شرکت Fossil از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود

افشین نوری
۸ بهمن ۱۴۰۲ - 08:10
Fossil

شرکت فسیل (Fossil) اعلام کرد از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود. این شرکت قصد دارد منابع خود را به سمت محصولات کمتر هوشمند مثل ساعت‌های سنتی و جواهرآلات هدایت کند.

با توجه به این تصمیم فسیل، ساعت Fossil Gen 6 که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، آخرین ساعت هوشمند این برند خواهد بود.

سخنگوی فسیل گفته است: «با توجه اینکه بازار ساعت‌های هوشمند در چند سال اخیر تکامل یافته است، ما طی یک تصمیم استراتژیک می‌خواهیم از این بازار خارج شویم. هدف ما این است که منابع خود را به سمت نقاط قوت خود که همچنان فرصت‌های رشد قابل‌نوجهی دارند هدایت کنیم. ما تمرکز خود را روی طراحی و عرضه ساعت‌های سنتی، جواهرات و کالاهای چرمی تحت برند خودمان یا برندهای دارای مجوز خواهیم گذاشت.»

در حالیکه همه منتظر معرفی نسل جدید ساعت‌ فسیل با نام Gen 7 بودند، حالا مشخص شده است این ساعت هرگز ساخته نخواهند شد. فسیل قصد دارد که به طور کامل از بازار ساعت‌های هوشمند خارج شود.

البته فسیل اعلام کرده که به به‌روزرسانی ساعت‌های فعلی خود مبتنی بر سیستم عامل Wear OS ادامه خواهد داد.

در ماه‌های اخیر، شایعات زیادی درباره احتمال خارج شدن فسیل از بازار ساعت‌های هوشمند وجود داشت. برخی کاربران ردیت گزارش داده بودند که کارمندان خرده‌فروشی فسیل گفته‌اند که این شرکت کسب‌وکار ساعت هوشمند خود را کنار خواهد گذاشت.

فسیل یکی از بهترین سازندگان ساعت‌ هوشمند دنیا بود و به‌طور مرتب در نمایشگاه CES حضور پیدا می‌کرد. اما این شرکت امسال در نمایشگاه CES 2024 حاضر نبود. حالا این شرکت تصمیم گرفته منابع خودش را در سایر بخش‌های کسب و کارش متمرکز کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید