ایکس قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای اندروید عرضه کرد - تکفارس 
ایکس قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای اندروید عرضه کرد - تکفارس 
ایکس قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای اندروید عرضه کرد - تکفارس 

ایکس قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای اندروید عرضه کرد

افشین نوری
۲۹ دی ۱۴۰۲ - 17:21
ایکس قابلیت تماس صوتی و تصویری

ایکس که قبلا با نام توییتر شناخته می‌شد قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای اندروید عرضه کرد. این قابلیت اخیرا برای کاربران iOS ارائه شده بود و حالا به اندروید اضافه می‌شود.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، چندماه پیش به عنوان بخشی از برنامه خود خبر از ارائه یک اپلیکیشن «همه چیز» داد که یکی از قابلیت‌های آن تماس تصویری بود. حالا قرار است قابلیت تماس صوتی و تصویری فقط برای کاربران پولی قابل دسترس باشد، اما همه کاربران X می‌توانند آن تماس‌ها را دریافت کنند.

اگر تمایل به استفاده از این قابلیت نداشتید، می‌توانید آن را در ایکس غیرفعال کنید. شما می توانید به تنظیمات برنامه X بروید و روی حریم خصوصی و سپس پیام‌ دایرکت ضربه بزنید. در آنجا گزینه‌ای را مشاهده می‌کنید که می‌گوید تماس صوتی و تصویری را فعال یا غیرفعال کنید.

شما همچنین می‌توانید تعیین کنید چه کسی بتواند با شما در ایکس تماس برقرار کند که شامل افراد دفترچه آدرس شما، کاربران تیک‌دار و افرادی که فالوو می‌کنید می‌شوند. این محدودیت‌ها برای جلوگیری از تماس‌های ناخواسته تعیین شده‌اند، چراکه فردی که می خواهد با شما در ایکس تماس بگیرد نیازی به شماره تلفن شما نخواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید