ارزان ترین قیمت خرید یوسی پابجی چقدر است؟ - تکفارس 
ارزان ترین قیمت خرید یوسی پابجی چقدر است؟ - تکفارس 
ارزان ترین قیمت خرید یوسی پابجی چقدر است؟ - تکفارس 

ارزان ترین قیمت خرید یوسی پابجی چقدر است؟

تکفارس
۱۸ دی ۱۴۰۲ - 23:09
ارزان ترین قیمت خرید یوسی پابجی چقدر است؟ - تکفارس 

با خرید یوسی پابجی موبایل که ارز یا پول این بازی به‌شمار می‌رود، می‌توانید به امکانات ویژه بازی ازجمله اکسسوری‌ها، لباس، اسکین، حیوانات خانگی و غیره دسترسی داشته باشید. بدون شک هیچ‌کس از داشتن امکانات بیشتر در بازی که بتواند موجب پیشرفت سریع‌تر و دسترسی به آیتم‌های گوناگون و کاربردی شود ناراضی نیست. برای خرید این آیتم‌های ویژه و دسترسی به دیگر امکانات پریمیوم و غیررایگان بازی به یوسی پابجی موبایل که پول داخل بازی محسوب می‌شود نیاز دارید. به دلیل تحریم‌های مالی و نوسانات ارزی، کاربران ایرانی به دنبال ارزان‌ ترین قیمت خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه‌های داخلی هستند. به همین جهت در ادامه با معرفی بهترین فروشگاه خرید یوسی شما را در مسیر خرید یوسی پابجی موبایل ارزان راهنمایی خواهیم کرد.

معرفی بازی پابجی موبایل

ممکن است به تازگی با بازی پابجی موبایل آشنا شده باشید. بنابراین، پیش از معرفی بهترین فروشگاه خرید یوسی شما را با حال و هوای بازی پابجی موبایل بیشتر آشنا می‌کنیم. پابجی موبایل یک بازی رایگان در ژانر بتل رویال است که توسط کمپانی (Tencent Games) در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۸، بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد.

پابجی موبایل گیم‌پلی مشابه نسخه اصلی پابجی را دارد؛ پلیرها با چتر نجات به داخل یک جزیره فرود می‌آیند و باید برای بقا تلاش کنند و با حذف بازیکنان دیگر، پیروز اصلی میدان مبارزه باشند. بسته به مود انتخاب شده در بازی، بازیکنان می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا در تیم‌های دو یا چهارنفره مبارزه کنند. هرکدام از مبارزات حدود ۳۰ الی ۳۳ دقیقه زمان می‌برد.

در طول مبارزه، بازیکنان در داخل یک منطقه امن (Safe Zone) بازی می‌کنند. هرچه بیشتر در بازی پیش می‌روید این دایره امن کوچک‌تر شده و در نتیجه فاصله بازیکنان از یکدیگر کمتر می‌شود. این ویژگی به مهیج‌تر شدن بازی می‌افزاید. اگر بازیکنان از این منطقه امن خارج شوند، نوار سلامت آن‌ها به تدریج کاهش پیدا می‌کند و ممکن است به نقطه مرگ نیز برسند.

زمانی‌که پلیرها به جزیره قدم می‌گذارند، هیچ‌گونه تجهیزات و سلاحی ندارند. بنابراین باید به سرعت اسلحه و تجهیزات کافی را از خانه‌های متروکه و نقاط مختلف مپ به‌دست بیاورند. در طول بازی بازیکنان می‌توانند این تجهیزات را از بازیکنان کشته شده نیز لوت کنند. خوب است بدانید که معمولا بهترین اسلحه‌ها و تجهیزات در سخت‌ترین نقاط مپ به دست می‌آیند.

بازی از لحظه‌ای که در جزیره فرود می‌آیید شروع می‌شود؛ بنابراین باید با آمادگی کامل و داشتن اسلحه مبارزه را شروع کنید. در غیر این صورت در همان لحظات ابتدایی بازی حذف خواهید شد. یکی از آیتم‌های ضروری و مهم بازی که می‌تواند از شما یک بازیکن حرفه‌ای بسازد، یوسی پابحی موبایل، ارز داخل بازی است که می‌توانید آن را از فروشگاه ونوم خریداری کنید. در بخش‌های دیگر به نحوه خرید این آیتم می‌پردازیم.

یوسی پابجی موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

یوسی پابجی موبایل یکی از دو ارز اصلی داخل بازی به‌شمار می‌رود که با علامت اختصاری (UC) نمایش داده می‌شود. ارز دیگر بازی (AG) نام دارد. از هر دو ارز می‌توانید برای خرید آیتم‌های مختلف از شاپ داخل بازی استفاده کنید. AG از طریق شرکت کردن در ایونت‌های مختلف در پابجی موبایل به دست می‌آید اما یوسی پابجی موبایل را باید با پرداخت پول واقعی از فروشگاه‌های معتبر داخل کشور نظیر ونوم استور خریداری کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل مزیت‌های زیادی برای گیمرها دارد؛ از خرید لباس‌های مختلف، اسکین اسلحه، اسکین ماشین و اسکین پاراشوت گرفته تا حیوانات خانگی، ایموت، اکسسوری، رویال‌پس و بتل‌پس.

رویال‌پس‌‌ها به دو گروه الیت پس و الیت پس پلاس تقسیم می‌شود. الیت پس با پرداخت ۳۶۰ یوسی و الیت پس پلاس با پرداخت ۹۶۰ یوسی قابل خریداری هستند. پس از خرید رویال پس با یوسی پابجی موبایل، می‌توانید با هر بار بالا رفتن رنک، جوایز پریمیوم پریافت کنید. هرکدام از رویال پس‌های پابجی موبایل دارای جوایز و آفرهای جذابی هستند.

باز کردن صندوق‌های پریمیوم از دیگر مزیت‌های خرید یوسی پابجی موبایل است. اگر تعداد زیادی یوسی دارید، می‌توانید از آن برای باز کردن صندوق‌ها استفاده کنید. این روش در میان یوتیوبرهای پابجی موبایل و فری‌فایر بسیار رایج است. با پرداخت یوسی و خرید صندوق‌های مختلف می‌توانید به آیتم‌های گران‌قیمت و باارزشی دست پیدا کنید.

پابجی موبایل دارای پنج کاراکتر ویژه است؛ ویکتور، سارا، اندی، کارلو و آنا. به غیر از ویکتور، تمام این کاراکترها به یوسی یا شارد برای آنلاک شدن دارند. در میان این کاراکترها، کارلو و اندی با نیاز به ۱۲۰۰ یوسی برای آنلاک شدن، گران‌قیمت‌ترین کاراکتر به‌شمار می‌روند. به کمک یوسی پابجی موبایل همچنین می‌توانید باندل کاراکتر نیز خریداری کنید که دارای ایموت‌های ویژه هر کاراکتر و ویس پک (Voice Pack) هستند. تنها درصورتی که تعداد بالایی یوسی پابجی موبایل داشته باشید می‌توانید این باندل‌های ویژه را خریداری کنید.

خرید حیوانات خانگی یا پت در پابجی موبایل نیز از دیگر مزیت‌های خرید یوسی پابجی موبایل به‌شمار می‌رود. این حیوانات دارای قدرت‌های خاص خود نیز هستند و در طول بتل شما را همراهی می‌کنند. در مجموع می‌توان گفت خرید یوسی پابجی موبایل کاربردهای فراوانی برای پلیرهای این بازی دارد. در بخش‌های بعدی بهترین فروشگاه خرید یوسی پابجی موبایل با ارزان‌ترین قیمت خرید یوسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ارزان ترین قیمت خرید یوسی پابجی چقدر است؟ - تکفارس 

معرفی بهترین فروشگاه خرید یوسی پابجی با ارزان ترین قیمت خرید یوسی

پابجی موبایل یک بازی رایگان به‌شمار می‌رود و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای آن را روی دستگاه خود نصب کرده و بازی کنید. اما این بازی دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است که مخصوص دسترسی به محتوای ویژه بازی، شامل امکانات و آیتم‌های پریمیوم و غیر رایگان هستند. به همین دلیل است که خرید یوسی پابجی موبایل اهمیت زیادی دارد و می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت شما در بازی داشته باشد.

ممکن است بتوانید یوسی پابجی موبایل را با روش‌های گوناگون به صورت رایگان به دست بیاورید. اما این روش‌ها نه‌تنها زمان‌بر هستند، بلکه تعداد کافی یوسی در اختیار شما قرار نمی‌دهند. به همین جهت خرید یوسی پابجی موبایل با پرداخت پول واقعی بهترین و سریع‌ترین روش به‌شمار می‌رود. فروشگاه ونوم علاوه‌بر دارا بودن نماد اعتماد و سابقه فروش محصولات گیمینگ، امکان خرید یوسی پابجی ارزان‌قیمت را با شارژ آنی برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان و حداکثر ۵ میلیون تومان تعداد یوسی مورد نظر خود را خریداری کرده و به صورت آنی تحویل بگیرید.

برای خرید یوسی پابجی موبایل از وبسایت فروشگاه ونوم، تنها کافی است وارد صفحه اصلی سایت و سپس قسمت پول و آیتم بازی شوید. در صفحه خرید یوسی پابجی موبایل مقادیر مختلف یوسی در قیمت‌های مختلف برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. تنها با وارد کردن کاراکتر آیدی (Character ID) یوسی پابجی موبایل خریداری کنید.

ارزان ترین قیمت خرید یوسی پابجی چقدر است؟ - تکفارس 

کلام پایانی

شما می‌توانید بدون خرید یوسی پابجی موبایل در مبارزات این بازی شرکت کرده و ساعت‌ها سرگرم شوید. اما اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای پابجی موبایل بازی کنید و از آیتم‌های ویژه و امکانات جذاب بازی استفاده کنید، بهتر است خرید یوسی پابجی موبایل را حتما در نظر داشته باشید. به کمک یوسی می‌توانید آیتم‌های کاربردی زیادی را خریداری کنید و به امکانات غیررایگان بازی ازجمله اسکین‌ها، رویال‌ پس، باندل کاراکترها و چندین آیتم دیگر دسترسی داشته باشید. فروشگاه ونوم امکان خرید قانونی و ارزان یوسی پابجی موبایل را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. پس از خرید یوسی می‌توانید در کمترین زمان ممکن و به صورت آنی سفارش خود را دریافت کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید