ردمی نوت ۱۳R پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۳R پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۳R پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 

ردمی نوت ۱۳R پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

افشین نوری
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - 10:11
ردمی نوت 13R پرو

شیائومی از گوشی جدید ردمی نوت ۱۳R پرو رونمایی کرد. این شرکت اخیرا گوشی‌های ردمی نوت ۱۳، نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس را معرفی کرده بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا شویم.

ردمی نوت ۱۳R پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با بریدگی هول‌پانچ است. این نمایشگر دارای وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۵۰۰۰۰۰۰:۱ و نرخ تاچ سمپلینگ ۲۱۶۰ هرتز است.

قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ است که در کنار ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عمل می‌کند. منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۳۳ وات است و در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را بر پایه MIUI 14 اجرا می‌کند.

ردمی ۱۳R پرو دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو است و یک سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی خود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل حسگر اثر انگشت کناری، IR بلستر، درگاه USB-C، جک هدقون ۳.۵ میلی‌متری ، سیم‌کارت دوگانه، پشتیبانی از ۵G ،GPS، وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵.۳ می‌شود. ابعاد آن ۱۶۱.۱۱×۷۴.۹۵×۷.۷۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است.

ردمی ۱۳R پرو در رنگ‌های مشکی، آبی، و طلایی ارائه شده و ۱۹۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) قیمت دارد. این گوشی هم‌اکنون در چین برای خرید قابل دسترس است.

شیائومی ممکن است ردمی نوت ۱۳R پرو را در بازار هند با نام پوکو X6 Neo عرضه کند. همچنین گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس ممکن است به ترتیب با نام های پوکو X6 5G و پوکو X6 پرو ۵G در بازارهای جهانی عرضه شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید