مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۳R پرو قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۳R پرو قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۳R پرو قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۳R پرو قبل از معرفی فاش شد

افشین نوری
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 16:46
ردمی نوت 13R پرو

بر اساس لیست جدیدی که در China Telecom منتشر شده ست می‌توان نگاهی به گوشی آینده ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی انداخت.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی است که به نظر می‌رسد از نوع پنل OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. این گوشی همچنین دارای ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۱۳ در بخش نرم افزار است.

ردمی نوت 13R پرو

ردمی ۱۳R پرو دارای ابعاد ۱۶۱.۱۱×۷۴.۹۵×۷.۷۳ میلی متر و وزن ۱۷۴ گرم است. لیست China Mobile یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک ماژول کمکی ۲ مگاپیکسلی را در پنل پشتی آن تائید می‌کند و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت.

ردمی نوت 13R پرو

طبق شایعات، این گوشی با تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک عرضه خواهد شد. قیمت نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۹۹۹ یوان (۲۷۵ دلار) ذکر شده است. انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۳R پرو در روز ۳۰ آبان در چین معرفی شود.

ردمی هفته گذشته سری نوت ۱۳ را در چین معرفی کرد. سری جدید شامل نوت ۱۳، نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس می‌شود. انتظار می رود این گوشی ها در بازارهای جهانی نیز عرضه شوند. شیائومی هنوز این موضوع را تایید نکرده، اما یک مشاور معتبر ادعا کرده که شیائومی قصد دارد نوت ۱۳ پرو را به عنوان یک گوشی پوکو در خارج از چین عرضه کند.

تقریبا همه گوشی‌های پوکو نسخه تغییرنام یافته گوشی‌های ردمی هستند این وند از گوشی پوکو F1 تا مدل پوکو F5 ادامه یافته است. Kacper Skrzypek ادعا کرده است که ردمی نوت ۱۳ پرو نیز به عنوان یک مدل پوکو تعرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که ردمی نوت ۱۳ پرو با چه نامی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، اما طبق سال‌های گذشته احتمالاً عضوی از سری پوکو ایکس خواهد بود. امسال پوکو ایکس ۵ پرو نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ پرو Speed Edition بود، بنابراین ممکن است نوت ۱۳ پرو با نام پوکو ایکس ۶ پرو به بازار عرضه شود.

ردمی نوت ۱۳ پرو به عنوان یک گوشی میان رده از تراشه جدید ۴ نانومتری اسنپدراگون ۷s نسل ۲ بهره می‌برد و مجهز به یک صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی AMOLED با بریدگی هول پانچ و وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید