تماس‌های صوتی و تصویری به ایکس آمد - تکفارس 
تماس‌های صوتی و تصویری به ایکس آمد - تکفارس 
تماس‌های صوتی و تصویری به ایکس آمد - تکفارس 

تماس‌های صوتی و تصویری به ایکس آمد

افشین نوری
۴ آبان ۱۴۰۲ - 11:03
ایکس

پلتفرم ایکس که قبلا با نام توییتر شناخته می‌شد به‌سرعت در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید است.

حالا این پلتفرم قابلیت تماس صوتی و تصویری را ارائه کرده است. این قابلیت فعلا فقط در iOS قابل دسترس است، اما تیم ایکس قول داده که آن را برای اندروید نیز عرضه خواهد کرد.

خوشبختانه ایکس راهنمای کاملی برای استفاده از این قابلیت منتشر کرده است که به صورت زیر است:

  • مشترکین Premium قادر به برقراری تماس صوتی و تصویری هستند
  • همه اکانت‌ها قادر به دریافت تماس خواهند بود
  • شما از طریق تنظیمات پیام دایرکت خود می‌توانید کنترل کنید چه کسانی می‌توانند با شما تماس بگیرند.
  • شما به‌طور پیش‌فرض می‌توانید از اکانت‌هایی که دنبال می‌کنید یا در دفترچه آدرس خود دارید تماس دریافت کنید
  • برای اینکه بتوانید با کاربر دیگری تماس بگیرید، باید حداقل یک بار قبلا یک پیام دایرکت برای شما ارسال کرده باشد.

برای برقراری تماس صوتی یا تصویری در iOS روی علامت پاکت ضربه بزنید. سپس روی یک پیام دایرکت ضربه زده یا مکالمه جدیدی را شروع کنید. بعدا روی علامت تلفن ضربه بزنید و سپس برای شروع تماس صوتی و تصویری، روی گزینه‌های تماس صوتی و تصویری ضربه بزنید. اکانتی که که با آن تماس می‌گیرید نوتیفیکیشنی دریافت خواهد کرد که شما با آن‌ها تماس می‌گیرید و اگر آن را دریافت نکنند، نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنند که تماسی را از دست داده‌اند.

شما در حین تماس صوتی می‌توانید روی آیکون صدا ضربه بزنید تا اسپیکر را فعال کنید. با ضربه زدن روی علامت میکروفون، میکروفون خود را خاموش یا بی صدا کنید. همچنین با ضربه زدن روی علامت X تماس خود را پایان دهید.

شما در تماس تصویری با ضربه زدن روی علامت دوربین می‌توانید بین دوربین جلو یا عقب سوئیچ کنید. برای خاموش کردن اسپیکر، روی نماد صدا ضربه بزنید. با ضربه زدن روی علامت دوربین، دوربین خود را خاموش کنید و با ضربه زدن روی آیکون میکروفون، میکروفون خود را بی صدا کنید. همچنین با زدن علامت X تماس را پایان دهید.

برای اینکه کنترل کنید چه کسی می‌تواند با شما تماس بگیرد، روی علامت پاکت ضربه بزنید تا به پیام های خود هدایت شوید. سپس روی آیکون تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا بتوانید کنترل کنید با چه کسانی می‌خواهید تماس صوتی و تصویری داشته باشید. اگر قابلیت تماس صوتی و تصویری فعال باشد، می‌توانید انتخاب کنید چه کسی می‌تواند با شما تماس بگیرد. شما می‌توانید از بین سه گزینه افراد موجود در دفترچه آدرس، افرادی که شما را دنبال می‌کنند یا کاربران تائیدشده یکی را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید