متا گزینه‌هایی را برای مدیریت داده‌ها در پلتفرم های خود ارائه کرد - تکفارس 
متا گزینه‌هایی را برای مدیریت داده‌ها در پلتفرم های خود ارائه کرد - تکفارس 
متا گزینه‌هایی را برای مدیریت داده‌ها در پلتفرم های خود ارائه کرد - تکفارس 

متا گزینه‌هایی را برای مدیریت داده‌ها در پلتفرم های خود ارائه کرد

افشین نوری
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 17:15
متا

متا شروع به ارائه گزینه های جدیدی برای مدیریت بهتر داده‌های شما در پلتفرم‌های اینستاگرام و فیس بوک کرده است.

متا یک مکان واحد در Accounts Center دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات خود را همزمان در اینستاگرام و فیس بوک دانلود کنید. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که یک نسخه از اطلاعات خودتان را از یکی از پلتفرم‌های مذکور دانلود کنید.

متا همچنین در حال گسترش قابلیت Transfer Your Information به اینستاگرام است. بنابراین شما می توانید به راحتی عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام خود را اکسپورت کنید و آن‌ها را به سرویس دیگری مانند گوگل فوتوز ایمپورت کنید. این تغییرات ممکن است مربوط به قانون جدید خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا باشد که پلتفرم‌های بزرگ را ملزم کرده تا ابزارهایی برای اکسپورت داده‌های کاربران ارائه دهند. متا گفته است که کاربران می‌توانند به همه این گزینه‌ها در Accounts Center دسترسی پیدا کنند.

اخیرا یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن واقعیت مجازی شکایتی علیه متا ثبت کرده و این شرکت را متهم به انتقام‌گیری از او پس از آنکه فهمیده او در حال مذاکره با اپل برای ارائه این اپلیکیشن خود به ویژن پرو است.

بلومبرگ گزارش داده است که یک توسعه دهنده اپلیکیشن به نام Andre Elijah قصد داشته اپلیکبشن تناسب اندام AEI Fitness خود را برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی متا کوئست ارائه کند و حتی او قرار بود در رویداد Meta Connect که ماه گذشته برگزار شد سخنرانی کند.

اما در حالیکه او خودش را برای سخنرانی آماده می‌کرد، متا به او گفته است که همکاری او با این شرکت متوقف شده است. در واقع متا Elijah را از شرکت در Meta Connect منع کرده و نام او را در لیست سیاه توسعه‌دهندگانی که تجارت با آنها ممنوع است قرار داده است.

Elijah در شکایت خود متا را متهم به فسخ قرارداد پس از آنکه فهمیده او با اپل نیز برای ارائه AEI Fitness در ویژن پرو و همچنین با ByteDance برای پلتفرم Pico مذاکراتی داشته، کرده است.

ظاهرا تنها چند روز پس از معرفی اپلیکیشن AEI، متا متوجه شده که این اپلیکیشن قرار است در هدست‌های اپل و پیکو نیز استفاده شود. بلومبرگ در گزارش خود گفته است که متا قبلا ۱.۵ میلیون دلار به Elijah پرداخت کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید