شیائومی واچ ۲ پرو و نسخه جهانی اسمارت بند ۸ معرفی شدند - تکفارس 
شیائومی واچ ۲ پرو و نسخه جهانی اسمارت بند ۸ معرفی شدند - تکفارس 
شیائومی واچ ۲ پرو و نسخه جهانی اسمارت بند ۸ معرفی شدند - تکفارس 

شیائومی واچ ۲ پرو و نسخه جهانی اسمارت بند ۸ معرفی شدند

افشین نوری
۴ مهر ۱۴۰۲ - 17:07
شیائومی

شیائومی در رویداد امروز خود که در برلین برگزار کرد، از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام واچ ۲ پرو و نسخه جهانی اسمارت بند ۸ رونمایی کرد.

شیائومی واچ ۲ پرو

این یک ساعت هوشمند Wear OS با انواع اپلیکیشن‌های شخص ثالث است. این ساعت فقط در مدل‌های بلوتوث یا LTE ارائه شده و مدل دوم به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌ها، پیامک‌ها را دریافت و ارسال کنید.

شیائومی واچ ۲ پرو از یک صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد و دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن است.

شیائومی

این پوشیدنی مجهز به تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل ۱ کوالکام با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و از GNSS دو بانده، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۲ و اتصال NFC پشتیبانی می‌کند. واچ ۲ پرو همچنین در برابر آب مقاوم است و بدون بند فقط ۵۴.۵ گرم وزن دارد.

این ساعت قابلیت ردیابی ۲۴/۷ ضربان قلب و اکسیژن خون و همچنین پایش خواب و استرس را دارد و همچنین از ردیابی فعالیت برای بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

یک باتری ۴۹۵ میلی آمپر ساعتی با حداکثر شارژدهی ۶۵ ساعت در مدل فقط بلوتوثی و ۵۵ ساعت در نوع LTE وجود دارد. شارژ این ساعت از طریق مغناطیسی انجام می‌شود.

قیمت شیائومی واچ ۲ پرو از ۲۷۰ یورو برای مدل فقط بلوتوثی و ۳۳۰ یورو برای مدل LTE شروع می شود.

اسمارت بند ۸

اسمارت بند ۸ با نام می بند ۸ در ماه آوریل در چین معرفی شد و از یک صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با وضوح ۴۹۰ در ۱۹۲ پیکسل بهره می‌برد. باند ۸ از قابلیت نمایشگر همیشه روشن و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت پشتیبانی میکند.

شیائومی

شیائومی چندین گزینه بند با موادی مانند چرم، پارچه نایلون و فلز در سبک های مختلف ارائه کرده است و همچنین یک لوازم جانبی آویز که می تواند برای ردیابی بهتر و نظارت بر وضعیت بدن شما به کفش متصل شود.

عمر باتری این دستبند ۱۶ روز برای استفاده معمولی و ۶ روز در حالت AOD روشن است. شارژ آن از طریق شارژر دو پین اختصاصی انجام می‌شود و در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد.

قیمت شیائومی بند ۸ برابر با ۴۰ یورو است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید