ایسر لپ تاپ های گیمینگ سری نیترو V را معرفی کرد - تکفارس 
ایسر لپ تاپ های گیمینگ سری نیترو V را معرفی کرد - تکفارس 
ایسر لپ تاپ های گیمینگ سری نیترو V را معرفی کرد - تکفارس 

ایسر لپ تاپ های گیمینگ سری نیترو V را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۴ مهر ۱۴۰۲ - 17:17
ایسر نیترو V

کمپانی ایسر امروز از لپ‌ تاپ‌های گیمینگ سری نیترو V رونمایی کرد که قیمت آن‌ها از ۷۰۰ دلار شروع می‌شود. این لپ تاپ‌ها از سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا، اسپیکرهای قوی و سیستم خنک‌سازی فوق‌العاده بهره می‌برند.

مطالب مرتبط:

هرچند که ایسر با لپ تاپ‌های سری نیترو V تمام رده‌های بازار را هدف قرار داده اما بدون شک مدل مجهز به گرافیک RTX 2000 آن بیش از سایرین توجهات را به سمت خود جلب کرده است. در حال حاضر لپ ‌تاپ‌های زیادی در بازار وجود ندارد که علی‌رغم برخوردار بودن از چنین سخت‌افزار قدرتمندی، قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار داشته باشند اما محصولات جدید ایسر از چنین مزیتی برخوردارند.

قدرتمندترین مدل‌های سری ایسر نیترو V از پردازنده‌‌های نسل ۱۳ اینتل، گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 4000، تا ۳۲ گیگابایت رم و تا ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD بهره می‌برند. با توجه به این مشخصات، می‌توان مطمئن بود که عملکرد این لپ تاپ‌ها در اجرای بازی‌های جدید و همچنین اپلیکیشن‌ها فوق‌‌العاده خواهد بود. ارزان‌ترین مدل نیترو V نیز از گرافیک RTX 2000، تا ۸ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD بهره می‌برد. قیمت لپ تاپ‌های جدید ایسر بسته به سخت‌افزار آنها بین ۶۹۹ تا ۹۹۹ دلار می‌باشد.

از ویژگی‌های اصلی نمایشگر سری نیترو V می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز و سرعت پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه‌ی آن اشاره کرد. با توجه به این موضوع، کاربران در انجام بازی‌های رقابتی آنلاین با مشکل مواجه نخواهند شد. همچنین سیستم خنک‌سازی مجهز به دو فن این لپ تاپ‌ها نیز از گرم شدن بیش از حد قطعات داخلی و همچنین صفحه‌ کلید و کاور زیری لپ تاپ هنگام اجرای بازی‌ها جلوگیری خواهد کرد. لپ تاپ‌های سری نیترو V ایسر در ماه اکتبر ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: PCWorld

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید