گوشی پوکو X6 5G به عنوان نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ معرفی می شود - تکفارس 
گوشی پوکو X6 5G به عنوان نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ معرفی می شود - تکفارس 
گوشی پوکو X6 5G به عنوان نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ معرفی می شود - تکفارس 

گوشی پوکو X6 5G به عنوان نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ معرفی می شود

افشین نوری
۳ مهر ۱۴۰۲ - 16:22
ردمی نوت 13

سری ردمی نوت ۱۳ به‌تازگی در چین معرفی شد و حالا انتظار می‌رود این گوشی‌ها با برندهای ردمی و پوکو در بازارهای مختلف جهانی ارائه شوند.

طبق اطلاعات جدید، ظاهرا یکی از آنها کمی متفاوت خواهد بود و با نام پوکو X6 5G عرضه خواهد شد. یک گوشی با برند پوکو به شماره مدل ۲۳۱۲DRAF3G (جهانی) و ۲۳۱۲DRAF3I (هند) در پایگاه داده IMEI فهرست شده است. طبق چهار رقم اول شماره مدل، این گوشی در ماه دسامبر یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

اسم رمز این گوشی iron_p است که می‌تواند همان پوکو X6 5G باشد. این گوشی شباهت زیادی به ردمی نوت ۱۳ خواهد داشت.

کدهای MIUI نشان می‌دهند که این گوشی از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۳ بهره خواهد برد.

انتظار می رود نسخه جهانی آن یعنی پوکو X6 5G مجهز به تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ ۳۳ واتی باشد.

ردمی نوت ۱۳ مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. این گوشی در داخل خود از تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک استفاده می‌کند و دارای چهار نسخه ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با رم LPDDR4X و حافظه UFS 2.2 است.

دوربین‌های پشتی ردمی نوت ۱۳ عبارتند از یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی انذژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۳۳ وات تامین می‌کند.

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید