گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G با نام رمزی گارنت در حال توسعه است - تکفارس 
گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G با نام رمزی گارنت در حال توسعه است - تکفارس 
گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G با نام رمزی گارنت در حال توسعه است - تکفارس 

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G با نام رمزی گارنت در حال توسعه است

افشین نوری
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - 09:58
ردمی نوت 13 پرو پلاس

یک گزارش جدید، نام رمزی یکی از گوشی‌های آینده شیائومی که به سری ردمی نوت ۱۳ تلق دارد را فاش کرده است.

طبق این گزارش، یک گوشی با نام رمزی گارنت در حال توسعه است که احتمالا ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G است . این گوشی یک مدل میان رده با تراشه اسنپدراگون خواهد بود. هرچند نام این تراشه مشخص نیست، اما ادعا شده که عملکرد آن ممکن است در حد تراشه ردمی نوت ۱۲ ۴G یا ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G باشد.

ردمی به‌تازگی تائید کرده که گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G در ماه سپتامبر در چین معرفی خواهد شد. این گوشی مجهز به تراشه ۴ نانومتری مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا و سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP3 خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی خمیده FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگراثر انگشت زیرنمایشگر بهره خواهد برد. این گوشی مجهز به باتری ۵۱۲۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی خواهد بود و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلو و یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود خواهد داشت.

ردمی سال گذشته سری نوت ۱۲ را در ماه اکتبر در چین معرفی کرد، با این‌حال، گزارش‌هایی ادعا کرده‌اند که سری نوت ۱۳ ۵G امسال در همان ماه معرفی نخواهد شد. با توجه به اینکه مدل‌های سری ردمی نوت ۱۳ ۵G به‌تازگی در TENAA رویت شدند، شایعاتی درباره احتمالا معرفی آن در ماه جاری در چین وجود داشت.

ظاهرا نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G دارای پنل پشتی چرمی با حلقه‌های دوربین برآمده خواهد بود، اما نوت ۱۳ پرو ۵G از یک پنل پشتی شیشه‌ای با سیستم دوربین برجسته بهره خواهد برد. هر دو مدل مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهند بود و ظاهرا فقط مدل پرو پلاس دارای قابلیت لرزشگیر اپتیکال خواهد بود.

ردمی تائید کرده که نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا خواهد بود. این گوشی همچنین از یک باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره خواهد برد.

طبق شایعات، نوت ۱۳ پرو ۵G مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات خواهد بود. ردمی در کنار این مدل‌ها گوشی نوت ۱۳ ۵G را نیز معرفی خواهد کرد، اما هنوز اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید