مشخصات و رندرهای شیائومی واچ ۲ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات و رندرهای شیائومی واچ ۲ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات و رندرهای شیائومی واچ ۲ پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات و رندرهای شیائومی واچ ۲ پرو فاش شد

افشین نوری
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - 10:27
شیائومی واچ ۲ پرو

دیروز اخباری درباره ساعت آینده شیائومی با نام Watch S3 منتشر شده بود و حالا اطلاعاتی درباره ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ پرو فاش شده است. این ساعت احتمالا در اواخر ماه اکتبر با قیمت ۴۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعات امروز این ساعت مجهز به یک صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED، با قابلیت نمایشگر همیشه روشن خواهد بود و از یک قاب فولادی ضدزنگ و حتی یک قاب چرخشی مثل گلکسی واچ ۶ کلاسیک بهره خواهد برد.

این ساعت همچنین از بلوتوث و اتصال ۴G LTE پشتیبانی خواهد کرد. البته ممکن است این ساعت و ساعت Watch S3 ممکن است یکی باشند و شاید شیائومی آن‌ها را با نام‌های متفاوت در بازارهای مختلف عرضه کند.

شیائومی واچ ۲ پرو

این ساعت همچنین دارای قابلیت‌هایی مثل حسگر ضربان قلب، اندازه‌گیری SpO2، پایش خواب،آنالسز ترکیب بدن و حالت‌های ورزشی زیادی خواهد بود.

همانطور که در رندرها مشاهده می کنید، دو رنگ مختف برای این ساعت وجود خواهد داشت. یکی با بند چرم قهوه‌ای و دیگری با بند پلاستیکی مشکی. بدنه این نسخه‌ها نیز روکش‌های متفاوتی خواهد داشت، اولی از جنس استیل ضد زنگ و دومی با پوشش IP gunmetal خواهد بود.

شیائومی اخیرا یک ساعت هوشمند جدید به نام اسمارت بند ۸ پرو معرفی کرده بود. این ساعت دارای طراحی مستطیلی است و هیچ دکمه فیزیکی روی آن وجود ندارد. نمابشگر این ساعت یک پنل ۱.۷۴ اینچی AMOLED با وضوح ۳۳۶ در ۴۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن و ۱۶.۷ میلیون رنگ است. این ساعت در بخش تناسب اندام، دارای ویجت‌های قابل تنظیم برای دسترسی راحت‌تر به صفحه هوم و قابلیت واچ فیس پرتره است. اسمارت بند ۸ پرو همچنین می‌تواند تا عمق ۵ متری آب دوام بیاورد.

در بخش سلامت، اسمارت بند ۸ پرو مجهز به سنسور مانیتور ضربان قلب، سنسور SpO2 و سنسور پایش خواب است. این ساعت پوشیدنی همچنین دارای قابلیت اندازه‌گیری سطح استرس و آموزش تنفس است. این ساعت بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی و یک حالت دویدن هوشمند نیز دارد.

اسمارت بند ۸ پرو مجهز به یک چیپ داخلی GNSS است که از پنج سیستم ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. این ساعت داای دستیار صوتی است و کاربران می‌توانند سایر دستگاه های هوشمند شیائومی را از طریق Miaoxiang Center کنترل کنند. انرژی این ساعت را یک باتری ۲۹۷ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با یکبار شارژ تا ۱۴ روز دوام خواهد آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید