با هوش مصنوعی Duet در گوگل میت جلسات خود را کارآمدتر کنید - تکفارس 
با هوش مصنوعی Duet در گوگل میت جلسات خود را کارآمدتر کنید - تکفارس 
با هوش مصنوعی Duet در گوگل میت جلسات خود را کارآمدتر کنید - تکفارس 

با هوش مصنوعی Duet در گوگل میت جلسات خود را کارآمدتر کنید

افشین نوری
۸ شهریور ۱۴۰۲ - 10:36
گوگل میت

گوگل میت قابلیت‌های جدیدی معرفی کرده است که به لطف هوش مصنوعی Duet امکانات بیشتری را در طول جلسات در اختیار شما قرار خواهند داد.

گوگل اخیرا هوش مصنوعی Duet را برای همه کاربران Workspace که از Docs، Gmail، Slides و Sheets استفاده می‌کنند عرضه کرده بود و حالا آن را برای میت ارائه کرده است.

هوش مصنوعی Duet در واقع یک دستیار شخصی در گوگل میت خواهد بود که همه کارهای مربوط به جلسات شما را انجام خواهد داد. مهمترین قابلیت Duet AI برای میت این است که به شما برای شرکت در یک جلسه حتی زمانی که خواب هستید کمک خواهد کرد.

بنابراین اگر شما امکان به شرکت در یک جلسه را نداشته باشید، هوش مصنوعی Duet خواهد توانست به عنوان جانشین شما عمل کند و پیام شما را به سایر شرکت کنندگان انتقال دهد. این کار را می‌توان با کلیک کردن روی دکمه «attend me» در دعوت‌نامه جلسه انجام داد و میت متنی را به‌طور خودکار برای سایر شرکت‌کنندگان ارسال خواهد کرد.

هوش مصنوعی Duet همچنین می‌تواند خلاصه‌ای از یک جلسه را دریافت کند تا شما بعدا آن را بررسی کنید. و اگر دیر در جلسه حاضر شدید، این قابلیت خلاصه‌‌ای از جلسه را به شما نشان خواهد داد. همچنین در زمان‌هایی که تمرکز کافی ندارید، این هوش مصنوعی می‌تواند برای شما یادداشت‌برداری کند و ویدیوهایی را به‌صورت آنی ضبط کند.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از این قابلیت با بهترین چهره خود جلوی دوربین ظاهر شوید که به لطف قابلیت‌های جدید Duet AI شامل Studio Look, Studio Lighting, and Studio Sound امکان پذیر خواهد شد.

هوش مصنوعی گوگل باعث خواهدشد تا جلسات شما بسیار کارآمدتر شود. در کل، اگر به دنبال بهبود جلسات خود در میت هستید هوش مصنوعی Duet AI بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

گوگل میت اخیرا یک قابلیت جدید برای ایجاد پس‌زمینه‌های مجازی ۳۶۰ درجه معرفی کرده بود. این قابلیت برای گوشی‌های اندرویدی و آی او اس عرضه شده است. 

شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید پس‌زمینه خود را به صورت ۳۶۰درجه و براساس موقعیتی که قرار گرفتید تغییر دهید. 

این یک قابلیت جذاب برای کاربران خواهد بود و باید ببینیم بازخورد آن در بین کاربران گوگل میت چگونه خواهد بود. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید