ایسوس شایعه توقف سری زنفون را رد کرد - تکفارس 
ایسوس شایعه توقف سری زنفون را رد کرد - تکفارس 
ایسوس شایعه توقف سری زنفون را رد کرد - تکفارس 

ایسوس شایعه توقف سری زنفون را رد کرد

افشین نوری
۷ شهریور ۱۴۰۲ - 12:14
ایسوس

دیروز گزارشی درباره توقف سری گوشی‌های زنفون ایسوس منتشر شد و در آن ادعا شده بود که کارکنان بخش زنفون به بخش راگ‌فون منتقل شده‌اند. حالا ایسوس با انتشار بیانیه‌ای این ادعا را رد کرده و گفته است که گزارش دیروز صحت ندارد.

بر اساس گزارش دیروز خبرگزاری Technews Taiwan، ایسوس در حال ایجاد تغییراتی در ساختار داخلی شرکت خود است و در همین راستا برخی از بخش‌های این شرکت تعطیل می‌شوند که یکی از آن‌ها، بخش تولید گوشی‌های زنفون است. ظاهراً کارکنان این بخش به تیم تولید گوشی‌های راگ فون منتقل می‌‌شوند. گزارش یادشده همچنین ادعا می‌کند که زنفون ۱۰ آخرین گوشی از این سری محبوب خواهد بود.

از طرفی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ایسوس تعداد کارمندان بخش پی‌سی چین و تایوان را کاهش داده است. هرچند ایسوس در این زمینه صحبتی نکرده است، اما اطمینان داده که سری زنفون خود را متوقف نخواهند کرد.

ایسوس در بیانیه خود گفته است:

ما گزارش دیروز را که ادعا کرده بود گوشی زنفون ۱۰ آخرین نسل سری زنفون خواهد بود رد می‌کنیم. این گزارش صحت ندارد. ما دو خط تولید اصلی گوشی‌های هوشمند خود، یعنی زنفون و راگ‌فون را ادامه خواهیم داد و خود را متعهد به مشتریان گوشی‌های هوشمندمان می‌دانیم. برای اطلاعات بیشتر به گزارش درآمد سه ماهه دوم ایسوس مراجعه کنید و منتظر محصولات ۲۰۲۴ ما باشید.

گزارش مذکور اشاره کرده است که ایسوس می‌خواهد در ماه ژوئن امسال تغییراتی در ساختار خود ایجاد کند. اوایل ماه جاری میلادی، ایسوس ابزار بوت‌لودر را برای گوشی‌های زنفون از دسترس خارج کرد و مدتی پیش از آن نیز کاربران گزارش داده بودند که این شرکت فرم‌ورهای قدیمی گوشی‌های زنفون را از وب‌سایت خود حذف کرده است. در آن زمان گفته می‌شد که این کار برای اطمینان از به‌روز بودن گوشی‌های کاربران انجام شده بود اما حالا به‌نظر می‌رسد که این موضوع دلیل دیگری داشته است.

سری زنفون جزو معدود گوشی‌هایی هستند که سیستم‌عامل اندروید را بدون هیچ بیخودافزار در گوشی‌های کامپکت ارائه می‌کنند. ایسوس زنفون ۱۰ یکی از بهترین پرچمداران کامپکت چند سال اخیر بوده و عملکردی فوق‌العاده را ارائه داده است. این گوشی در سرتاسر جهان با استقبال خوبی روبه‌رو شد و بسیاری از کاربران و منتقدین از ایسوس به خاطر حفظ ویژگی‌هایی مانند جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این گوشی تقدیر کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید