رنگ جدید آیفون ۱۵ پرو مشخص شد - تکفارس 
رنگ جدید آیفون ۱۵ پرو مشخص شد - تکفارس 
رنگ جدید آیفون ۱۵ پرو مشخص شد - تکفارس 

رنگ جدید آیفون ۱۵ پرو مشخص شد

مهدی حلوائی
۳ شهریور ۱۴۰۲ - 12:36
آیفون 15 پرو

گفته می‌شود که گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در رنگ طلایی به بازار عرضه نمی‌شوند و اپل قصد دارد این دو گوشی را با رنگ جدید خاکستری در دسترس قرار دهد. حالا امروز وب‌سایت ۹To5Mac تصویری از آیفون ۱۵ پرو با رنگ یادشده را منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

اپل در طراحی بدنه‌ی آیفون ۱۵ پرو به جای فولاد ضد زنگ از آلیاژ تیتانیوم استفاده کرده و ظاهراً همین موضوع در طراحی رنگ خاکستری این گوشی نیز تاثیرگذار بوده است. در حال حاضر هنوز نام دقیق این رنگ مشخص نشده اما گفته می‌شود اپل در تبلیغات خود از نام “خاکستری تایتان” برای آن استفاده خواهد کرد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این رنگ کمی از نقره‌ای تیره‌تر بوده و از مشکی روشن‌تر است.

آیفون 15 پرو

علاوه بر جایگزینی رنگ طلایی توسط خاکستری تایتان پیش‌بینی می‌شود رنگ آبی تیره‌، که در سری آیفون ۱۴ معرفی شده بود، نیز جای خود را به بنفش تیره بدهد. البته انتظار می‌رود که نام تبلیغاتی این رنگ چیز دیگری باشد. بر اساس گزارش‌های قبلی، ترکیب رنگ‌بندی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس شامل رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی خواهد شد. انتظار می‌رود که اپل سری آیفون ۱۵ را در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) معرفی کند.

منبع: ۹To5Mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید