تصاویر کابل های رنگی USB-C آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 
تصاویر کابل های رنگی USB-C آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 
تصاویر کابل های رنگی USB-C آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 

تصاویر کابل های رنگی USB-C آیفون ۱۵ فاش شد

افشین نوری
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 09:35
آیفون 15

انتظار می رود امسال سری آیفون ۱۵ با تغییرات زیادی معرفی شود. یکی از مهم‌ترین تغییرات استفاده از درگاه USB-C با قابلیت تاندربولت است. اپل همچین قصد دارد زیبایی شناسی این گوشی‌ها را بهبود ببخشد. امروز تصاویری از کابل‌های USB-C سری آیفون ۱۵ فاش شده که آن‌ها را در رنگ‌های مختلفی نشان می‌دهد.

ظاهرا اپل به دنبال حذف کابل‌های سفید استاندارد است و قصد دارد کابل‌های رنگی برای سری آیفون ۱۵ ارائه کند. این تصاویر را یک کلکسیونر دستگاه‌های اپل به نام Kosutami منتشر کرده است.

آیفون 15

اپل هر سال رنگ های جدیدی برای جدیدترین مدل‌ها ی آیفون خود عرضه می‌کند. حالا با توجه به تصاویر لورفته از کابل‌های USB-C آیفون ۱۵ می‌توانیم درباره گزینه‌های رنگی آن قبل از معرفی حدس‌هایی بزنیم. در تصاویر می‌بینیم که کابل‌های USB-C آیفون ۱۵ دارای رنگ‌های زرد، قرمز، آبی، بنفش و مشکی هستند. نکته دیگر اینکه، این رنگ‌ها کمی روشن‌تر هستند.

این اولین بار نیست که اپل قصد دارد کابل‌های همرنگ ارائه کند. این شرکت قبلا کابل‌های MagSage را برای سری مک بوک ایر خود عرضه کرده است. البته در افشاگری امروز، فقط به مدل‌های به آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس اشاره شده است. اما اپل احتمالا این کابل‌ها را برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو نیز ارائه کند. اما شاید بخواهد آن‌ها را کمی تیره‌تر کند تا با رنگ قرمز یا آبی جدید آن‌ها مطابقت داشته باشد.

اپل سری آیفون ۱۵ را احتمالا در نیمه اول سپتامبر (احتمال ۱۲ سپتامبر) معرفی خواهد کرد و به نظر می‌رسد همه مدل‌های آیفون ۱۵ در پنل جلویی خود از قابلیت جزیره پویا بهره خواهند برد و مدل‌های پرو از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن پشتیبانی خواهند کرد. مدل‌های آیفون پرو همچنین از درگاه USB-C را به جای درگاه لایتنینگ استفاده خواهند کرد.

همچنین مدل‌های آیفون ۱۵ پرو از یک دکمه اکشن شبیه به آنچه در ساعت‌های اپل واچ شاهد بودیم بهره خواهند برد. این دکمه قابل شخصی‌سازی خواهد بود و کارهای مختلفی را با استفاده از میانبرها انجام خواهد داد. این دکمه برای مثال به‌عنوان دکمه شاتر برای گرفتن عکس‌ها عمل خواهد کرد. اپل همچنین ممکن است قابلیت‌های دسترسی‌پذیری جدیدی را با این دکمه اکشن معرفی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید