یوتیوب دسترسی به گزینه رد کردن تبلیغات را دشوارتر می کند - تکفارس 
یوتیوب دسترسی به گزینه رد کردن تبلیغات را دشوارتر می کند - تکفارس 
یوتیوب دسترسی به گزینه رد کردن تبلیغات را دشوارتر می کند - تکفارس 

یوتیوب دسترسی به گزینه رد کردن تبلیغات را دشوارتر می کند

مهدی حلوائی
۱ شهریور ۱۴۰۲ - 10:56
یوتیوب

گزینه‌ی رد کردن تبلیغات در یوتیوب برای افرادی که به اشتراک پریمیوم یا برنامه‌های مسدودکننده‌ی تبلیغات دسترسی ندارند بسیار کاربردی است. حالا یوتیوب قصد دارد تا دسترسی به این گزینه را دشوار کند.

مطالب مرتبط:

یکی از سخنگوهای یوتیوب امروز در مصاحبه با وب‌سایت Search Engine Land تایید کرد که این شرکت طراحی جدیدی را برای گزینه‌ی رد کرد تبلیغات در نظر گرفته است. در حال حاضر این گزینه به راحتی در صفحه قابل مشاهده است اما در به‌روزرسانی بعدی یوتیوب، این گزینه بسیار کوچک‌تر نمایش داده شده و رنگ پس‌زمینه‌ی آن نیز شفاف‌تر خواهد شد. به عبارت دیگر، مشاهده و کلیک کردن روی این گزینه‌ی بسیار دشوارتر از قبل خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود در صورتی که یوتیوب دست به چنین اقدامی بزند، احتمالاً میزان بازدید ویدیوهای آن تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و البته درآمد آن از بخش تبلیغات افزایش پیدا خواهد کرد. این تغییر در حالی قرار است رخ بدهد که یوتیوب قبلاً نیز روش‌هایی را برای جلوگیری از برنامه‌های مسدودکننده‌ی تبلیغات به کار گرفته بود.

گوگل اخیراً تغییراتی را در طراحی رابط کاربری اپلیکیشن‌های خود ایجاد کرده و عناصر مشابهی را در آن‌ها به کار گرفته بود تا تمامی این اپلیکیشن‌ها از نظر ظاهری با یکدیگر همخوانی داشته باشند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که گزینه‌ی رد کردن تبلیغات در یوتیوب دقیقاً چه زمانی کوچک‌تر خواهد شد اما با توجه به صحبت‌های سخنگوی این شرکت، احتمالاً این موضوع به زودی اتفاق خواهد افتاد.

منبع: Android Police

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید