نسخه وب Threads; متا بالاخره به درخواست کاربران جواب مثبت داد - تکفارس 
نسخه وب Threads; متا بالاخره به درخواست کاربران جواب مثبت داد - تکفارس 
نسخه وب Threads; متا بالاخره به درخواست کاربران جواب مثبت داد - تکفارس 

نسخه وب Threads; متا بالاخره به درخواست کاربران جواب مثبت داد

رضا سجادی
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 10:10
حذف اکانت تردز

 به گزارش وال‌استریت ژورنال، متا نسخه وب اپلیکیشن Threads را در اوایل این هفته راه‌اندازی خواهد کرد که از زمان شروع به فعالیت این سرویس، نبود نسخه وب آن آزاردهنده بود.

 افرادی که با نقشه‌های راه کمپانی متا آشنا هستند، به وال استریت ژورنال گفته‌اند که این شرکت قصد دارد نسخه وب اپلیکیشن Threads را در هفته جاری در دسترس کاربران قرار دهد. البته یک مشکل در این میان وجود داشته و ظاهرا این نقشه هنوز به مرحله نهایی نرسیده و ممکن است تغییراتی در این زمینه رخ دهد.

Threads

 مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا گفت که این شرکت در حال کار بر روی افزودن این ویژگی همراه با امکانات جستجوی بهتر در اوایل این ماه است (در حال حاضر فقط می‌توانید نام‌های کاربری را در پلتفرم جستجو کنید) و این ویژگی طی چند هفته آینده آماده خواهد شد.

بااین‌حال، WSJ می­نویسد، منابع آن می­گویند که برنامه‌های راه‌اندازی این ویژگی نهایی نیستند و می­توانند تغییر کنند. موسری هفته گذشته در اپلیکیشن Threads پست کرد که متا یک یا دو هفته در حال آزمایش “نسخه اولیه داخلی” بوده است، اما قبل از انتشار گسترده “نیاز به تغییر دارد.

 اپلیکیشن Threads که به‌عنوان یک شبیه‌ساز بی‌هدف توییتر تنها حدود یک ماه و نیم پیش راه‌اندازی شد، به‌سرعت از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر گذشت و مملو از افراد مشهور و برندها شد، اما فاقد چندین ویژگی حیاتی بود که شرکت به‌تدریج آنها را اضافه می­کند.

این شرکت اخیراً یک فید فالو و همچنین امکان تأیید لینک با پروفایل Mastodon شما را اضافه کرده است که در واقع نشان می­دهد متا ممکن است تا حدی به‌طورجدی با پروتکل شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Activity Pub ادغام شود.

در حال حاضر، اپلیکیشن Threads روی اندروید و آی او اس در دسترس کاربران است، اما متأسفانه نسخه وب آن در دسترس نیست. ارائه نسخه وب اپلیکیشن Threads ، یک قدم بزرگ برای برداشته شدن فاصله‌ها میان Threads و رقبا به حساب می‌آید و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این نسخه، چه زمانی به صورتی رسمی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع: Theverge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید