اپلیکیشن Threads اینستاگرام برای همیشه غیرفعال می‌شود - تکفارس 
اپلیکیشن Threads اینستاگرام برای همیشه غیرفعال می‌شود - تکفارس 

اپلیکیشن Threads اینستاگرام برای همیشه غیرفعال می‌شود

افشین نوری
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - 09:20
اینستاگرام

فیس بوک (متا) امروز اعلام کرد که سرویس پیام رسانی Threads اینستاگرام را برای همیشه غیرفعال خواهد کرد. این سرویس قرار است از تاریخ ۲۳ نوامبر نوتیفیکیشن‌هایی مبنی بر ترک این اپلیکیشن به کاربران خود ارسال کند.

سرویس Threads کار خود را با همان ایده پیام‌رسان فیس بوک مسنجر آغاز کرد و کاربران از طریق آن می‌توانستند دایرکت‌های اینستاگرام خود در یک پلتفرم مستقل از اینستاگرم ارسال و دریافت کنند. این سرویس قابلیت‌های متنوعی داشت که از جمله می‌توان به وضعیت‌های خودکار اشاره کرد که براساس وضعیت گوشی‌ کاربر برای او تنظیم می‌شدند. فیس بوک گفته است که بعد از غیرفعال کردن Threads، همه این قابلیت‌ها را در خود اینستاگرام ارائه خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

فیس بوک همچنین قصد دارد پلتفرم‌های پیام‌رسان خود را تا جای ممکن به همدیگر مرتبط کند‌. در حال حاضر، اینستاگرام و فیس بوک مسنجر از قابلیت ارتباط بین‌اپلیکیشنی پشتیبانی می‌کنند و واتساپ نیز قرار است به این جمع ملحق بشود.

سرویس Threads طبق آخرین آمار فقط ۲۰۰ هزار کاربر دارد که در مقایسه با کاربران میلیونی اینستاگرام رقم بسیار ناچیزی است. فیس بوک سال گذشته تغییرات زیادی در این اپلیکیشن ایجاد کرد که یکی از آن‌ها بازطراحی کامل آن و همچنین افزایش موارد استفاده از آن بود؛ اما حالا به نظر می‌رسد مکه این اقدامات برای نجات Threads کافی نبوده‌اند.

کریستین پای، سخنگوی اینستاگرام در واکنش به این موضوع گفته است:

ما می‌دانیم که کاربران نسبت به ارتباط مداوم با دوستان نزدیک خود بسیار علاقمند هستند. ما این موضوع را در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم. اما حالا قصد داریم که کیفیت ارتباط کاربران با دوستان نزدیک‌شان را بهبود بخشیم و غیرفعال کردن سرویس Threads هم بخشی از این تلاش‌هاست.

نظر شما درباره غیرفعال‌سازی Threads چیست؟

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید