واتساپ قابلیت اشتراک تصاویر HD را دریافت کرد - تکفارس 
واتساپ قابلیت اشتراک تصاویر HD را دریافت کرد - تکفارس 
واتساپ قابلیت اشتراک تصاویر HD را دریافت کرد - تکفارس 

واتساپ قابلیت اشتراک تصاویر HD را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - 19:30
واتساپ

فشرده‌سازی تصاویر یک روش ناخوشایند اما ضروری است چرا که تصاویر ثبت‌شده در گوشی‌های جدید حجم بسیار بالایی داشته و به اشتراک گذاشتن سریع آن‌‌ها در پیام‌رسان‌هایی مانند واتساپ ملزم استفاده از روش یادشده است. این پیام‌رسان مدتی پیش به تقلید از تلگرام ویژگی‌های مانند بخش انجمن‌ها و افزایش محدودیت سایز فایل‌ها را دریافت کرده بود و حالا امروز نیز قابلیت اشتراک تصاویر HD برای آن عرضه شده است.

مطالب مرتبط:

هرچند که فشرده‌سازی تصاویر در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام با مخالفت شدید کاربران مواجه می‌شود اما استفاده از این روش در پیام‌رسان‌ها قابل درک است چرا که تصاویر برای ارسال سریع باید حجم کمی داشته باشند و فضای زیادی را اشغال نکنند. از آن‌جایی که واتساپ محدودیت حجم فایل‌های ضمیمه را به ۲ گیگابایت ارتقا داده است، شما همین حالا نیز می‌توانید تصاویر و ویدیوهای HD را به عنوان فایل ضمیمه برای مخاطبین خود ارسال کنید اما این پیام‌رسان حالا گزینه‌ای برای ارسال تصاویر HD را نیز دریافت کرده است.

به لطف ویژگی یادشده شما می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی HD در قسمت بالایی صفحه، تصاویر HD را برای مخاطبین خود ارسال کنید. همچنین یک آیکون HD کوچک در قسمت پایینی تصاویر به نمایش گذاشته می‌شود که وضوح آن‌ها را نشان می‌دهد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت از روش فشرده‌سازی، هرچند به صورت محدود، استفاده می‌کند یا خیر اما خوشبختانه تصاویر HD واتساپ از رمزگذاری سرتاسر پشتیبانی می‌کنند و امنیت بالایی دارند. انتظار می‌رود این ویژگی در هفته‌های آینده در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد.

منبع: Android Police

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید