تیک تاک پست های متنی را برای رقابت با توییتر معرفی کرد - تکفارس 
تیک تاک پست های متنی را برای رقابت با توییتر معرفی کرد - تکفارس 
تیک تاک پست های متنی را برای رقابت با توییتر معرفی کرد - تکفارس 

تیک تاک پست های متنی را برای رقابت با توییتر معرفی کرد

افشین نوری
۳ مرداد ۱۴۰۲ - 12:09
تیک تاک

در حالیکه ایلان ماسک، مالک توییتر، به‌تازگی از لوگوی جدید توییتر با نام “X” رونمایی کرد اما حالا این پلتفرم یک رقیب سخت دیگر پیدا کرده است.

ما اخیرا شاهد معرفی اپلیکیشن متا تردز برای رقابت به توییتر که چندان موفقیت‌آمیز نبود، اما تیک تاک به تازگی پست‌های متنی را ارائه کرده است که تجربه ‌ی شبیه به توییتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت به خالقان محتوا اجازه می‌دهد تا محتواهای خود را به روشی متفاوت‌تر به اشتراک بگذارند. این قابلیت از امروز قابل دسترس است.

شما در تیک تاک با رفتن به صفحه دوربین می‌توانید از بین سه گزینه عکس، ویدیو و متن، گزینه آخر را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی این گزینه، به صفحه ایجاد متن هدایت خواهید شد و می‌توانید در آنجا محتوای خود را تایپ کنید. هرچند دسترسی به این گزینه، به اندازه توییت کردن در توییتر سریع نیست، اما مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

کاربران همچنین می‌توانند پست متنی خود را با ضمیمه کردن صدا، تگ کردن مکان و فعال کردن نظرات سفارشی‌سازی کنند که در مقایسه با توییت‌های منتشرشده در توییتر غنی‌تر خواهند بود.

کاربران تیک تاک همچنین می‌توانید پیش‌نویس‌‌های متنی خود را ذخیره کرده و آن‌ها را به همراه سایر پست‌های منتشرنشده برای انجام ویرایش بعدی ذخیره کنند.در هر حال، باید ببینیم این قابلیت تا چه حد خواهد توانست رضایت کاربران را جلب کند.

تیک تاک همچنین اعلام کرده که از Passkey در دستگاه‌های آی او اس پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب کاربران می‌توانند به روش آسان‌تر و امن‌تری وارد این پلتفرم شوند. اپل در iOS 16 کلیدهای عبور را با آی او اس ادغام کرده بود و این قابلیت در iPadOS 16.1 و macOS Ventura نیز قابل دسترس است.

کلیدهای عبور یا همان Passkey استاندارد نوظهوری است که توسط FIDO و کنسرسیوم وب جهانی توسعه یافته است و حالا تیک تاک آن را برای دستگاه‌های اپل و همچنین سایر دستگاه‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند ارائه کرده است.

کلیدهای عبور، آسان‌تر و امن‌تر از پسوردها هستند، چراکه به کاربران اجازه می‌دهند تا به همان روشی که قفل دستگاه خود را باز می‌کنند، وارد اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها شوند. این روش‌ها می‌توانند شامل اثرانگشت، اسکن چهره یا پین قفل صفحه باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید