مدیر واحد موبایل سامسونگ نظرات خود را درباره استراتژی طراحی این شرکت بیان کرد - تکفارس 
مدیر واحد موبایل سامسونگ نظرات خود را درباره استراتژی طراحی این شرکت بیان کرد - تکفارس 
مدیر واحد موبایل سامسونگ نظرات خود را درباره استراتژی طراحی این شرکت بیان کرد - تکفارس 

مدیر واحد موبایل سامسونگ نظرات خود را درباره استراتژی طراحی این شرکت بیان کرد

افشین نوری
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - 11:14
سامسونگ

دکتر TM Rohمدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ در یک پست وبلاگی نظرات خود را درباره استراتژی های طراحی و دستگاه‌های آینده این شرکت که در رویداد ۲۶ جولای رونمایی خواهند شد بیان کرد. این دستگاه‌ها شامل گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی واچ ۶، گلکسی واچ ۶ کلاسیک پریمیوم و تبلت‌های گلکسی تب اس ۹، گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S9 اولترا می‌شوند.

Roh در رابطه با فلسفه طراحی سامسونگ به سه ویژگی مهم برای هر کدام از محصولات این شرکت اشاره کرد که شامل ضرورت، نوآوری و هماهنگی می‌شوند. پارامتر ضرورت، اهداف و سهولت استفاده از یک محصول را در اولویت قرار می‌دهد، در حالیکه نوآوری بر اصالت تاکید دارد و پارامتر هماهنگی به معنای آن است که همه عناصر یک محصول برای یک هدف کلی کار کنند و با ارزش‌های اجتماعی و محیطی همسو باشند.

Roh در ادامه گقت که جدیدترین محصولات سخت افزاری و نرم افزاری سامسونگ شامل هر سه ویژگی فوق خواهند بود. Roh درباره گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ آینده گفت که باز و بسته کردن گوشی‌های تاشو نیاز به تمرکز روی ضروری‌ترین جزء این دستگاه‌ها یعنی لولا دارد. به نظر او، عملکرد تخصصی لولا با ظاهری مینیمال نشان دهنده تعهد سامسونگ به طراحی ضرورت‌محور است.

Roh گفته است که مزایای یک گوشی نازک‌تر برای کاربران بسیار زیاد است و به همین خاطر سامسونگ سعی کرده است تا جدیدترین گوشی‌های تاشو خود را باریک‌تر و سبک‌تر از نسل‌های قبل بکند و استانداردهای ارگونومیک آن‌ها را ارتقا ببخشد.

به نظر Roh ، هرگاه طراحی یک دستگاه با نوآوری‌های تکنولوژیکی همراه شود امکانات جدیدی را فراهم خواهد کرد. کاربران با استفاده از این فناوری‌های نوآورانه نه تنها می‌توانند از لحظات خود بهترین استفاده را ببرند بلکه می‌توانند بهترین آینده ممکن را خلق کنند.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید