نسخه مشکی رنگ ناتینگ ایر ۲ معرفی شد - تکفارس 
نسخه مشکی رنگ ناتینگ ایر ۲ معرفی شد - تکفارس 
نسخه مشکی رنگ ناتینگ ایر ۲ معرفی شد - تکفارس 

نسخه مشکی رنگ ناتینگ ایر ۲ معرفی شد

افشین نوری
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - 11:25
ناتینگ ایر ۲

شرکت ناتینگ یک به‌روزرسانی جدید برای هدفون‌ ناتینگ ایر ۲ خود ارائه کرده است. نسخه جدید این ایرباد دارای رنگ مشکی است و از همان طراحی شفاف بهره می‌برد. تاکنون رندرهای مطبوعاتی زیادی از این نسخه به صورت آنلاین منتشر شده بود و حالا شاهد رونمایی از آن هستیم.

نسخه اصلی ناتینگ ایر ۲ با رنگ سفید دارای کیفیت صوتی عالی و طراحی مینیمالیستی زیبا بود که توانست علاقمندان زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه مشکی رنگ این ایرباد، آن را به سطح جدیدی از استایل ارتقا داده است.

ناتینگ ایر ۲

نکته جالب‌ اینکه که به‌روزرسانی جدید فقط محدود به زیبایی‌شناسی نمی‌شود. شرکت ناتینگ همچنین جدیدترین نرم افزار خود را برای نسخه جدید ارائه کرده است. کاربران در نسخه مشکی به یک اکولایزر بهبودیافته دسترسی خواهند داشت که دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل Q Factor و کنترل فرکانس، افزایش باس و مدت گرافیک‌ها و امکان شخصی‌سازی تجربه صوتی است.

نرم افزار جدید همچنین اتصال بلوتوث (۲) را ارتقا داده و تجربه بی‌سیم را برای استریم بی‌نقص صدا را بهبود بخشیده است. مشکل مربوط به خالی شدن باتری به ویژه هنگام استفاده همزمان از قابلیت‌های LHDC 5 و Personal Sound Profile نیز رفع شده است.

ناتینگ ایر ۲

شرکت ناتینگ همچنین آپدبت ۱.۰.۱.۸۵ را برای ایرباد بی‌سیم خود عرضه کرده است. این آپدیت برای اولین بار قابلیت کاهش نویز را به هدفون‌های ناتینگ آورده و به کاربران اجازه تجربه صوتی فراگیرتر و متمرکزتر را خواهد داد.

ایرباد ناتینگ ایر ۲ از قابلیت نویز کنسلینگ فعال تطابقی بهره می‌برد که می‌تواند نویزهای ناخواسته را حذف کند. این ایرباد مجهز به درایورهای ۱۱.۶ میلیمتری با یک واحد دیافراگم جدید است که از گرافین و پلی اورتان ساخته شده است. 

کیس شارژ این ایرباد می‌تواند تا ۳۶ ساعت دوام بیاورد و امکان شارژ آن از طریق بی‌سیم با سرعت ۲.۵ وات وجود دارد. این ایرباد از Google Fast Pair برای کاربران اندروید و Microsoft Swift Pair برای کاربران ویندوز پشتیبانی می‌کند. کیس این ایرباد از استاندارد IP55 و خود ایرباد از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گردغبار بهره می‌برند. 

این ایرباد از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند صداهای Hi-Res را پخش کند. این ایرباد همچنین از پروفایل صوتی شخصی‌سازی شده بهره می‌برد که اجازه کالیبره کردن ایرباد را بعد از تست آن در اپلیکیشن Nothing X خواهد داد.

نسخه مشکی ناتینگ ایر ۲ با همان قیمت ۱۴۹ دلار نسخه سفید رنگ عرضه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید