تصاویر زنده پیکسل ۸ پرو فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده پیکسل ۸ پرو فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده پیکسل ۸ پرو فاش شد - تکفارس 

تصاویر زنده پیکسل ۸ پرو فاش شد

افشین نوری
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - 09:11
پیکسل ۸ پرو

اکثر شرکت‌ها از افشاگری‌ درباره محصولاتشان خوششان نمی‌آید و گوگل نیز یکی از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است. حالا تصاویر زنده پیکسل ۸ پرو فاش شده است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

گوشی‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو به‌ترتیب با نام رمزی Shiba و Husky در حال توسعه هستند و تقریبا با نام رمزی گوشی‌های پیکسل ۷ و ۷ پرو‌ که به‌ترتیب Panther و Cheetah بودند همخوانی دارد. این گوشی‌ها ظاهرا مجهز به تراشه تنسور ۳ خواهند بود که با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد. این تراشه با نام رمزی Zuma در حال طراحی شدن است و مثل تنسور ۲ از مودم G5300 سامسونگ بهره خواهد برد. 

مطالب مرتبط:

اطلاعات امروز همچنین به جزییات بیشتری درباره این تراشه اشاره کرده و گفته است که تنسور ۳ احتمالا از همان طراحی اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ ساخته خواهد شد. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد از این طراحی در تراشه آینده اگزینوس ۲۳۰۰ خودش نیز مجددا استفاده کند.‌ 

طبق اطلاعات امروز، گوشی‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو مجهز به ۱۲ گیگابایت رم خواهند بود و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهند کرد. امروز همچنین تصاویر واقعی پیکسل ۸ پرو در ردیت منتشر شده است که ظاهرا مربوط به نمونه اولیه پیکسل ۸ پرو هستند. البته این تصاویر به همراه اکانتی که آنها را فاش کرده بود حذف شده‌اند که نشانه خوبی است از اینکه ما با عکس های تقلبی سروکار نداریم.

همانطور که در تصاویر می‌بینید پیکسل ۸ پرو سه دوربین در پنل پشتی خود دارد. این همان طراحی نمادین گوشی‌های پیکسل با یک نوار افقی است که از یک طرف پنل به طرف دیگر آن ادامه می‌یابد.

این تصاویربه وضوح مربوط به یک نمونه اولیه هستند و همانطور که در برچسب آن دیده می‌شود “فقط برای تست/ارزیابی” است. فیلد مربوط به بازبینی محصول نیز عبارت “Husky” را نشان می‌دهد که احتمالا نام رمزی پیکسل ۸ پرو است. این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 سامسونگ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS ساخت SK Hynix است.

در کل به نظر می‌رسد که طراحی پیکسل ۸ پرو شبیه به طراحی مدل قبلی خود خواهد بود. این گوشی به همراه پیکسل ۸ احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهد شد، بنابراین هنوز زمان زیادی برای درز اطلاعات بیشتر درباره آن ها باقی مانده است.

طبق شایعات، حباب دایره‌ای موجود در زیر فلاش LED یک دماسنج مادون قرمز است. پیکسل ۸ پرو از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۱۳۴۴×۲۹۹۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GN2 سامسونگ، دوربین فوق عریض ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX787 سونی، یک دوربین زوم با بزرگنمایی ۵ برابر و یک دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید