خرید بهترین شارژر باتری با نصف قیمت از لدوباتری - تکفارس 
خرید بهترین شارژر باتری با نصف قیمت از لدوباتری - تکفارس 
خرید بهترین شارژر باتری با نصف قیمت از لدوباتری - تکفارس 

خرید بهترین شارژر باتری با نصف قیمت از لدوباتری

تکفارس
۵ تیر ۱۴۰۲ - 21:09
خرید بهترین شارژر باتری با نصف قیمت از لدوباتری - تکفارس 

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین قطعات الکترونیک نظیر باتری های شارژی و شارژر باتری از فروشگاه لدوباتری با شما همراه هستیم. برای خرید یک شارژر باتری استاندارد کلیک کنید  تا به صورت مستقیم به انواع شارژرهای لیتیومی، هلیکوپتر کنترلی، نیکل کادمیوم دسترسی داشته باشید.

قطعا؛ یکی از مزیت های خرید آنلاین قطعات الکترونیک نظیر شارژرهای باطری از این مجموعه کیفیت و رضایت شما را در پی خواهد بود، محصولات تعریف شده در سایت بنا به نیاز روز دستگاه های الکترونیکی  و نیاز کاربران تعریف شده است شارژرهای قدرتمند باتری و باتری های شارژی که باهم سازگار هستند. در واقع برخلاف سایر فروشگاه‌ها که معمولاً به دنبال ارائه محصولات ارزان ولی بی کیفیت هستند، در این مجموعه شما می‌توانید یک خرید آنلاین و با کیفیت را تجربه کرده و به مشتری دائم تبدیل شوید.

قیمت خرید شارژر باتری ارزان

 قیمت شارژر باتری یکی از نکات مورد اهمیت در خرید این محصول می باشند زیرا طبیعتا برای خرید هر محصولی قیمت مناسب یکی از موارد حائز اهمیت است، وقتی صحبت از خرید شارژر ارزان به میان می آید منظور شارژر های بی کیفیت نیستند! زیرا شارژرهایی در بازار وجود دارند که به شارژر ارزان معروف هستند ویژگی بارز این شارژرها این است که دکمه سبز رنگ فول شارژ ندارند و وقتی آن را به برق میزنید متوجه نخواهید شد که چه زمان شارژ باتری تکمیل می شود در نتیجه شارژر ساعت ها ممکن است متصل به برق باقی مانده و عمر باتری های شارژی شما را به شدت کاهش میدهد. اگر میخواهید یک شارژکن باتری با قیمتی منصفانه داشته باشید حتما سری به فروشگاه لدوباتری بزنید. گزینه‌های زیر از پرفروش ترین محصولات برای خرید شارژر باتری ارزان قیمت محسوب می‌شوند:

  • شارژر هلیکوپتر کنترلی: این شارژر مناسب برای هلی کوپتر کنترلی یا کوادکوپتر است، این شارژکن ها به صورت یک کابل هستند که با فیش قرمز یا سفید رنگ ساخته می شوند.
  • شارژر باطری های سیلد اسید: شارژر باتری سرب اسید با استفاده از جریان الکتریکی، باتری را شارژ می‌کند. شارژر باتری سرب اسید معمولاً دارای ولتاژ و جریان شارژ قابل تنظیم است تا بتواند با نوع و حالت باتری و همچنین ولتاژ و جریان مناسب برای شارژ آن، کار کند.
  • شارژر دستگاه کارتخوان: دستگاه کارت خوان نیز امروزه در اکثر فروشگاه ها یافت می شود و به همین منظور نیاز به شارژر دستگاه های الکترونیکی نظیر شارژرهای دستگاه پز ضروری شده است. شارژرهای S58 , S90 در سایت لدوباتری موجود است
  • شارژرهای نیکل کادمیوم: یک نوع شارژر باطری هستند که برای شارژ کردن باتری‌های نیکل کادمیوم استفاده می‌شوند. باتری‌های نیکل کادمیوم نوعی باتری‌های با قابلیت شارژ مجدد هستند که در آن‌ها از نیکل اکسید هیدروژن و کادمیوم به عنوان مواد فعال استفاده می‌شود.

شارژر باتری های قابل شارژ

قاعدتا میدانید که شارژر باتری فقط برای باتری هایی کاربرد خواهد داشت که قابل شارژ میباشند و نباید از باتری هایی که آلکالاین یا باتری هایی که یکبار مصرف هستند درون شارژر خود استفاده نمایید زیرا اینکه به دستگاه شارژر شما آسیب وارد خواهد کرد و فایده ای هم نخواهد داشت.

همچنین از شارژر هایی برای شارژ باتری های شارژی خود استفاده نمایید که ولتاژ و جریانی سازگار با همدیگر دارند زیرا اینکار باعث افزایش طول عمر باتری قابل شارژ شما خواهد شد. و همانطور که قبلا هم گفته شد در خرید شارژر باتری دقت نمایید که دکمه سبز رنگ فول شارژ روی شارژر تعبیه شده باشد تا وقتی شارژر باطری های شما کامل شد متوجه شوید و آن را از برق بکشید.

فاکتورهای مهم یک شارژر باتری استاندارد

برای این که شارژر باتری استاندارد با فاکتورهای مناسب خریداری نمایید عوامل موردنیاز خود را بررسی نمایید این عوامل شامل:

نوع آداپتور: نوع آداپتور شارژی که به ان نیاز دارید را بررسی کنید انواع آداپتور شامل آداپتور دیواری، بین راهی، رومیزی، USB می باشد.

نوع فیش خروجی: قبل از خرید هر شارژر باتری انواع فیش خروجی را بررسی کنید فیش های خروجی شامل، فیش جک آداپتوری، جک سوسماری، فیش سفید و فیش قرمز می باشد.

کاربرد شارژر: قبل از خرید هر شارژر باطری باید بررسی نمایید این شارزر را برای چه کاربردی نیاز دارید انواع شارژرها شامل نیکل کادمیوم ، شارژر های سرب اسیدی، شارژ های هلیکوپتر کنترلی و شارژرهای لیتیومی میباشد

خرید شارژر باتری لیتیومی ارزان قیمت

در این بخش از مقاله به دنبال ارائه شارژرهای لیتیومی به شما هستیم. برای خرید شارژر باتری لیتیومی ارزان قیمت ابتدا باید دستگاه الکترونیکی خود را بررسی نمایید این شارژها عبارتند از:

شارژر باتری لیتیومی ۴ سل

شارژر باتری ۶ سل

شارژر ۷ سل

شارژر باطری ۸ سل

شارژر ده سل

شارژر باطری لیتیومی ۱۳ سل

لدوباتری فروشگاه تخصصی شارژر باتری و باتری های شارژی

فروشگاه لدوباتری به نشانی اینترنتی ledobattery.com  یک مجموعه کامل و جامع برای خرید شارژرهای باتری برای دستگاه ها الکترونیکی است. هر دستگاه های الکترونیکی که این روزها با باتری قابل شارژ کار میکند نیاز به یک شارژر برای تامین انرژی دارد، در این سایت میتوانید محصولاتی نظیر:

  • خرید شارژر باتری
  • خرید باتری شارژی
  • خرید باتری لیتیوم یون
  • خرید شارژر کارتخوان
  • خرید شارژر باتری های لیتیومی
  • خرید شارژر هلیکوپتر کنترلی
  • خرید شارژرباتری نیکل کادمیوم

و انواع قطعات الکترونیک را خرید نمایید. با توجه به اینکه خرید شارژر باتری استاندارد با قیمت مناسب برای همه ما ایرانی ها اهمیت ویژه ای دارد و همه به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستیم فروشگاه اینترنتی لدوباتری با فراهم نمودن شرایط عالی این فرصت را برای همه ما فراهم آورده تا بتوانیم برای دستگاه های الکترونیکی خود باتری و شارژی  باقیمت‌های مقرون به صرفه انتخاب کرده و همچنین انتخاب از میان متنوع‌ترین محصولات اقدام کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که انواع محصولات ما را در وب سایت لدوباتری مشاهده کرده و در صورتی که از قیمت ها رضایت داشتید اقدام به خرید اینترنتی شارژر باتری یا سایر قطعات الکترونیک نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید