دوو بخر و یک عمر استفاده کن - تکفارس 
دوو بخر و یک عمر استفاده کن - تکفارس 
دوو بخر و یک عمر استفاده کن - تکفارس 

دوو بخر و یک عمر استفاده کن

تکفارس
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - 00:58
دوو بخر و یک عمر استفاده کن - تکفارس 

دوو بخر و یک عمر استفاده کن. این شعاری است که از گذشته برای برند Daewoo کره ای قرار داده شده است اما دلیل آن چیست؟ در این مقاله کمی راجع به این برند صحبت می کنیم و شما را با محصولات آن آشنا خواهیم کرد. همچنین پاسخ این پرسش در ادامه همین بخش داده خواهد شد.

چرا می گویند دوو بخر و یک عمر استفاده کن؟

بازار لوازم خانگی ایران یکی از بزرگترین صنایعی است که محصولات از کشورهای مختلفی در آن حضور دارند. تنها بیش از ۲۵۰ مارک تجاری داخلی در این بازار حضور داشته که عدد بسیار بزرگی است. این گستردگی کمّی سبب شده تا بسیاری از کاربران در رابطه با کیفیت و انتخاب محصولات با کیفیت آنها دچار مشکل شوند. در این مقاله با انتخاب سنتر همراه باشید؛ چراکه می خواهیم به معرفی یکی از بهترین شرکت ها که توانسته است در طول دهه های گذشته جا پای محکمی را در این بازار ایجاد کند بپردازیم.

 ممکن است شما هم با شنیدن شعار “دوو بخر و یک عمر استفاده کن” نام آن را شنیده باشید. Daewoo یکی از مارک های تجاری مهم در بازار لوازم خانگی ایران و جهان است که در کشورهای مختلفی محصولات خود را ارائه می کند. این کمپانی بیش از نیم قرن قبل در کره جنوبی تاسیس شده است و در حوزه های پیچیده تر نظیر خودروسازی نیز فعالیت می کند.

همانطور که در شعار “دوو بخر و یک عمر استفاده کن” می توان مشاهده کرد، دوو برندی است که محصولات بسیار باکیفیتی را ارائه می نماید. اگر بخواهیم چند دلیل را برای این موضوع ذکر کنیم می توان گفت:

  • دوو بیش از ۲۰ شرکت تابعه در زیر مجموعه خود دارد که هرکدام به صورت تخصص در بخش های مختلفی فعالیت می کنند. غالب این مجموعه ها در زمینه های خودروسازی، الکترونیک، ساختمانی، شیمیایی، انرژی و خدماتی فعالیت می کنند که هرکدام می توانند در ارتقا کیفیت محصولات برند دوو تاثیر گذار باشند.
  • دوو از سال های ابتدایی تاسیس خود به تولید خودروهای باکیفیتی مشهور شده بود که این شعار از همان دوره می آید. همچنین این برند به دلیل استفاده از تکنولوژی های مدرن و متریال های باکیفیت خارجی، قادر است طول عمر و کارکرد بسیار بهینه تری داشته باشد.
  • در نهایت جنبه دیگر ایجاد شعار “دوو بخر و یک عمر استفاده کن” به قیمت بسیار رقابتی این برند در کنار کیفیت بالای آن اشاره دارد.

آشنایی با برند دوو

مهم ترین محصولات از کمپانی دوو چیست؟

ممکن است شما هم با شنیدن شعار “دوو بخر و یک عمر استفاده کن” و توضیحاتی که در بخش قبل بیان کردیم، بخواهید خریدی از این کمپانی داشته باشید. به همین خاطر می خواهیم یک نمای کلی از دسته بندی محصولات این برند در حوزه لوازم خانگی به شما ارائه کنیم که به شرح زیر می باشند:

  • تلویزیون: بدون شک از برندهای مطرح در بخش تلویزیون باید به نام دوو اشاره کرد. شما می توانید تقریبا در اکثر فروشگاه های تلویزیون، یک یا چند مدل از محصولات این کمپانی را مشاهده کنید. از ویژگی های این محصولات باید به کیفیت مطلوب آنها با ارائه رزولوشن FHD، غلظت رنگ مناسب و ارائه اسمارت تی وی ها اشاره کرد.
  • یخچال فریزر: یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند دوو، یخچال فریزرهای آن است. کاربران می توانند برای مشاهده قیمت یخچال دوو به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنند. شما می توانید انواع یخچال و فریزرهای دو قلو، ساید بای ساید، ۲۰ فوت، ۴۰ فوت و با حجم های میانی را در این کمپانی بیابید.
  • ماشین لباسشویی: با اینکه دوو یکی از برندهای خارجی تولید کننده لوازم خانگی است اما قیمت لباسشویی دوو و برخی از محصولات آن به شدت با مدل های داخلی رقابت می کند. به همین خاطر است که شما می توانید حتی در خرید تجهیزات ارزان خانگی نیز این برند را درنظر داشته باشید.

همچنین از دیگر تجهیزات در این بخش می توان به جاروبرقی، اجاق گاز، ریموت کنترل ها و غیره اشاره کرد.

آشنایی با محصولات برند دوو
آشنایی با محصولات برند دوو

مزیت ها و برتری های کمپانی دوو کدامند؟

در انتها اجازه دهید برای تکمیل این موضوع و درک بهتر شعار این برند یعنی “دوو بخر و یک عمر استفاده کن” چند مزیت و برتری از کمپانی Daewoo را بیان کنیم که به شرح زیر می باشند:

  • هزینه اقتصادی: مهم ترین پارامتری که در طول این مقاله به آن نیز اشاره کردیم، مقرون به صرفه بودن قیمت ساید بای ساید دوو و سایر محصولات این کمپانی است. به عنوان مثال هزینه کالاهای این برند نسبت به کمپانی بوش بسیار پایین تر بوده و هم سطح برند اسنوا است.
  • کیفیت: همانطور که از شعار آن نیز پیداست، “دوو بخر و یک عمر استفاده کن” با تکیه بر کیفیت محصولات این برند بیان می شود. بنابراین شما می توانید با تهیه کالاهای شرکت دوو، از فناوری مدرن و مواد باکیفیت آن به خوبی استفاده کنید.
  • طیف گسترده محصولات: تقریبا بخش عمده از تجهیزات مصرفی در بخش خانگی و الکترونیک و خودروسازی در شرکت های این کمپانی ساخته می شوند. بنابراین شما می توانید محصولات متنوعی را از شعب فروشنده محصولات دوو پیدا کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید