رویداد I/O 2023 گوگل ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود - تکفارس 
رویداد I/O 2023 گوگل ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود - تکفارس 
رویداد I/O 2023 گوگل ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود - تکفارس 

رویداد I/O 2023 گوگل ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود

افشین نوری
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - 19:40
گوگل

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در سال ۲۰۲۳ مشخص شد. ساندار پیچای مدیرعامل این شرکت خبر داد که رویداد I/O 2023 در روز ۲۰ اردیبهشت (۱۰ می) برگزار خواهد شد.

این مراسم قرار است به‌صورت زنده و حضوری در آمفی تئاتر Shoreline که در همان خیابان دفتر مرکزی گوگل در کالیفرنیا قرار دارد برگزار شود. این مراسم برای اولین بار در طول چهارسال گذشته به صورت حضوری برگزار خواهد شد، ولی کاربران به‌صورت آنلاین نیز قادر به تماشای آن خواهند بود.

انتظار می‌رود گوگل در این مراسم جزئیات بیشتری درباره اندروید ۱۴ منتشر کند و حتی ممکن است از گوشی تاشو گلکسی فولد و نسخه جدید پیکسل بادز پرو در این مراسم رونمایی کند. گوگل سال گذشته در مراسم I/O 2022 اقدام به معرفی سری پیکسل ۷ کرد و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود که در مراسم امسال از گوشی‌های پیکسل ۷a و پیکسل فولد رونمایی کند.‌ 

با این حال، اخیرا گزارشی منتشر شد که این شایعات را رد کرده و‌ گفته بود که پیکسل فولد تا زمان کنفرانس I/O 2023 آماده نخواهد شد. ظاهرا گوگل نخواهد توانست نمایشگر تاشو این گوشی را که توسط سامسونگ ساخته خواهد شد به‌موقع دریافت کند و در نتیجه این گوشی را با تاخیر معرفی خواهد کرد. 

پیکسل فولد مجهز به یک نمایشگر داخلی ۵.۷۸ اینچی و یک نمایشگر خارجی ۷.۶۷ اینچی خواهد بود و طبق گزارش امروز این نمایشگر تا ماه جولای یا آگوست آماده نخواهند شد. بنابراین احتمال اینکه پیکل فولد در مهرماه معرفی شود زیاد است.

گوگل احتمالا تمرکز خود را در رویداد I/O روی چت‌بات و هوش مصنوعی خواهد گذاشت و شاید چت‌بات Bard را به عنوان رقیب ChatGPT رسما معرفی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید