دلیل تاخیر در معرفی هدست Reality Pro اپل مشخص شد - تکفارس 
دلیل تاخیر در معرفی هدست Reality Pro اپل مشخص شد - تکفارس 
دلیل تاخیر در معرفی هدست Reality Pro اپل مشخص شد - تکفارس 

دلیل تاخیر در معرفی هدست Reality Pro اپل مشخص شد

افشین نوری
۲ اسفند ۱۴۰۱ - 10:35
هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل خود را برای معرفی اولین هدست واقعیت افزوده خود با نام Reality Pro آماده می‌کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره آن فاش شده است. 

مارک گورمان افشاگر مطرح گفته است که معرفی این هدست تا ماه ژوئن به تاخیر افتاده است. حالا دلیل این تاخیر مشخص شده است چرا که کنفرانس WWDC قرار است در این ماه برگزار شود و به همین خاطر اپل تصمیم کرفته است که هدست مذکور را در این مراسم رونمایی کند. 

در این مراسم اپل خواهد توانست محصول خود را به صورت رودررو با مخاطبان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار معرفی کند و با آن‌ها درباره توسعه اپلیکیشن برای این هدست صحبت خواهد کرد. 

اپل از سال ۲۰۱۵ در حال توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود است و ابتدا قرار بود در تابستان سال ۲۰۲۲ معرفی شود اما بنا به مشکلاتی این اتفاق نیفتاد و برخی گزارش‌ها اعلام کردند که Reality Pro در ژانویه ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. بعدا ادعا شد که معرفی این هدست با تاخیر مواجه شد و در بهار ۲۰۲۳ شاخد رونمایی از آن خواهیم بود. حالا گزارش امروز گفته است که این هدست در رویداد WWDC در ماه ژوئن ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.

طبق شایعات، هدست Reality Pro از تراشه M2 و یک نمایشگر ۴K بهره خواهد برد و قیمتی در حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد داشت.ظاهرا دوربین‌های متعددی نیز روی آن وجود خواهد داشت و در بخش نرم‌افزار سیستم عامل xrOS را اجرا خواهد کرد. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که اپل چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: DT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید