WSJ: هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی می شود - تکفارس 
WSJ: هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی می شود - تکفارس 
WSJ: هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی می شود - تکفارس 

WSJ: هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی می شود

افشین نوری
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 06:37
هدست Reality Pro

در حالیکه کمتر از یکماه تا رویداد WWDC 2023 اپل باقی مانده است، وال استریت ژورنال در گزارش جدید خود اطلاعات تازه‌ای درباره هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro منتشر کرده است. این خبرگزاری به نقل از چند منبع آگاه گفته است که هدست مذکور دارای طراحی شبیه به عینک اسکی خواهد بود و از یک باتری اکسترنال استفاده خواهد کرد.

البته برخی از اطلاعاتی که وال استریت ژورنال درباره هدست Reality Pro منتشر کرده است قبلا فاش شده بود و موضوعی دیگری که این گزارش مجددا آن را تائید کرده این است که هدست Reality Pro رسما در رویداد WWDC که در تاریخ ۵ ژوئن برگزار خواهد شد معرفی خواهد گردید.

گزارش امروز همچنین گفته است که هدست Reality Pro از یک رویکرد واقعیت ترکیبی استفاده خواهد کرد تا کاربران علاوه بر تجربه دنیای مجازی از طریق نمایشگرهای هدست، قادر به درک دنیای واقعی از طریق دوربین‌های هدست نیز باشند.

وال استریت ژورنال در گزارش خود گفته است که هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا تا پاییز امسال عرضه نخواهد شد و تولید انبوه آن به احتمال زیاد از ماه دسامبر شروع خواهد شد. بنابراین ما در رویداد WWDC شاهد رونمایی از نسخه دمو این هدست خواهیم بود. حتی با وجود اینکه تولید انبوه این هدست چند ماه دیرتر آغاز خواهد شد، باز هم نگرانی‌هایی از سوی تامین‌کنندگان و حتی کارکنان خود اپل درباره تاخیر در عرضه آن وجود دارد.

طبق گزارش امروز، هدست واقعیت ترکیبی اپل از یک باتری اکسترنال استفاده خواهد کرد و همچنین مثل عینک‌های ایمنی، کاملا به چشم کاربر نزدیک خواهد بود تا مانع از دیده شدن محیط اطراف توسط کاربر شود. ظاهرا اپل در ابتدا قصد داشته است یک هدست بی‌سیم با قابلیت اتصال به یک بیس‌استیشن قدرتمند معرفی کند که بتواند کارهای محاسباتی سنگین‌تری انجام دهد. اما ظاهرا این ایده توسط جانی آیو رد شده است.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در رویداد WWDC 2023 خود در کنار نرم‌افزارهای جدیدش چه محصولات دیگری معرفی می‌کند.

منبع: ۹to5mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید