نسخه جهانی رد مجیک ۸ پرو معرفی شد - تکفارس 
نسخه جهانی رد مجیک ۸ پرو معرفی شد - تکفارس 

نسخه جهانی رد مجیک ۸ پرو معرفی شد

افشین نوری
۲۶ دی ۱۴۰۱ - 18:52
نسخه جهانی رد مجیک ۸ پرو معرفی شد - تکفارس 

گوشی رد مجیک ۸ پرو اخیرا در چین معرفی شده بود و حالا برای بازارهای جهانی ارائه شده است. ‌

از نظر طراحی، ردمجیک ۸ پرو حالت باکس‌مانند دارد و دکمه‌های پاور و ولوم آن در سمت چپ قرار دارند و در لبه سمت راست گوشی دکمه‌های شولدر تریگر و همچمین یک اسلایدر قرمز رنگ وجود دارد. در پنل پشتی دستگاه از سیستم دوربین سه‌گانه استفاده شده است و رنگ‌بندی گوشی شامل دو رنگ Void و Matte می‌شود. رنگ Void حالت شفاف دارد و مجهز به فریم فلزی و‌ پنل شیشه‌ای در پشت است، در حالیکه رنگ Matte حالت مات دارد و‌ از همان فریم و پنل پشتی مدل void بهره می‌برد. 

رد مجیک ۸ پرو از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۳۰۰ نیت استفاده می‌کند و مجهز به یک‌ اسکنر اثرانگشت با قابلیت تشخیص ضربان قلب است. ضمنا دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در زیر نمایشگر قرار دارد. دوربین‌های پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۶۰ مگاپیکسلی، یک دوربین. فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دورلین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. 

در داخل رد مجیک ۸ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و سیستم خنک کننده ICE 11 استفاده شده است. این سیستم خنک کننده شامل یک سینک حرارتی بخار و گرافین می‌شود. ترکیب حافطه این ‌گوشی تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌رسد. باتری این گوشی ظرفیتی برابر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با سرعت ۶۵ وات شارژ خواهد شد. سیستم عامل آن نیز اندروید ۱۳ با رابط کاربری Red Magic 6 است.  

سایر قابلیت‌های رد مجیک ۸ پرو شامل اسپیکرهای دوگانه، سه میکروفون، موتور خطی محور ایکس، پشتیبانی از اتصالات بلوتوث ۵.۳، وای‌فای ۷ و درگاه USB-C و جک صوتی ۳.۵ میلیمتری می‌شوند. 

نسخه Matte ردمجیک ۸ پرو در ترکیب حافظه ۲/۲۵۶ گیگابایت ارائه شده و به قیمت ۶۴۹ دلار قابل دسترس خواهد بود. نسخه Void هم با ترکیب حافظه ۱۶/۵۱۲ گیگابایت ارائه شده که ۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی در گشورهای مختلف در آسیا، اروپا، آفریقا و امریکا عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید