تائید شد: نسخه جهانی رد مجیک ۸ پرو ۱۶ ژانویه معرفی می شود - تکفارس 
تائید شد: نسخه جهانی رد مجیک ۸ پرو ۱۶ ژانویه معرفی می شود - تکفارس 

تائید شد: نسخه جهانی رد مجیک ۸ پرو ۱۶ ژانویه معرفی می شود

افشین نوری
۲۴ دی ۱۴۰۱ - 19:37
تائید شد: نسخه جهانی رد مجیک ۸ پرو ۱۶ ژانویه معرفی می شود - تکفارس 

سری رد مجیک ۸ پرو به‌تازگی در چین معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد که این سری به‌زودی در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. 

این سری شامل دو مدل رد مجیک ۸ و رد مجیک ۸ پرو می‌شود، اما طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است فقط مدل رد مجیک ۸ پرو در بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. این اتفاق در تاریخ ۱۶ ژانویه خواهد افتاد و هنوز مشخصات نسخه جهانی این گوشی مشخص نیست. با این‌حال، شارژ سریع ۶۷ وات برای آن تائید شده است. این در حالیست که نسخه چینی از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کرد. ظاهرا ظرقیت باتری آن تغییری نخواهد کرد و همان ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که رد مجیک ۸ پرو با چه مشخصاتی در بازارهای جهانی معرفی می‌شود. 

مشخصات رد مجیک ۸ پرو (نسخه چینی)

این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۱۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و در بخش دوربین از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

رد مجیک ۸ پرو مجهز به یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۸۰ وات است می تواند تا ۴۷ ساعت دوام بیاورد. این گوشی سیستم‌ عامل اندروید ۱۳ را در کنار رابط کاربری Red Magic OS 6.0 اجرا می‌کند. ‌همچنین در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

منبع: Gizmichina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید