نتایج بنچمارک گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل فاش شد - تکفارس 
نتایج بنچمارک گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل فاش شد - تکفارس 

نتایج بنچمارک گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل فاش شد

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 18:16
گوگل پیکسل فولد

گوگل ظاهراً در حال توسعه اولین گوشی تاشوی خود با نام رمزی Felix است. اخیراً رندرهای این گوشی فاش شده بود که طراحی آن را تا حدودی به ما نشان می داد. حالا این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است که برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند.

گوشی پیکسل فولد گوگل طبق داده‌های این بنچمارک مجهز به تراشه سنسور تنسور نسل ۲ خواهد بود که ما قبلاً این تراشه را در سری پیکسل ۷ دیده‌ایم.

این تراشه دارای دو هسته عملکردی با سرعت کلاک ۲.۸۵ گیگاهرتز،دو هسته نقره‌ای با سرعت ۲.۳۵ گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف با سرعت ۱.۸۷ گیگاهرتز است. پیکسل فولد در کنار این تراشه از ۱۲ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و سیستم عامل اندروید ۱۳ را روی خود را خواهد کرد. امتیاز تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای این گوشی به ترتیب ۱,۰۴۷ و ۳,۲۵۷ شده است.

نتایج بنچمارک گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل فاش شد - تکفارس 

طبق، شایعات نمایشگر داخلی پیکسل فولد دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱,۸۴۰ در ۲,۲۰۸ پیکسل خواهد بود و از روشنایی ۱۲۰۰ پشتیبانی خواهد کرد. نمایشگر خارجی این گوشی نیز از یک بریدگی هول پانچ مرکزی بهره خواهد برد و نمایشگر داخلی ان دارای حاشیه‌های نسبتا ضخیمی در اطراف نمایشگر خود خواهد بود. دوربین‌های پشت این گوشی از نوع سه‌گانه با آرایش افقی خواهد بود و یک فلاش LED نیز در کنار آن‌ها وجود خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.